י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אטיאס הצהיר בביתר עלית: "נבנה כאן עוד 400 דירות"

שר השיכון אריאל אטיאס ביקר בביתר-עילית, כדי לעקוב אחרי התקדמות הבנייה • בישר לראש העיר מאיר רובינשטיין: "פועל להרחבת העיר בעוד 400 יחידות דיור"

בשורה טובה. שר השיכון עם ראש העיר ביתר עלית
בשורה טובה. שר השיכון עם ראש העיר ביתר עלית



רחוב חדש, רחוב הרב ש"ך, נחנך ואוכלס בעיר ביתר-עילית במהלך השבועות האחרונים, והבוקר (ב') הגיע לבקר את המקום שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, כשהוא מלווה באנשי משרדו כולל המנכ"ל מרדכי מרדכי, ומנהל מחוז ירושלים משה מרחביה.

מטרת הביקור המקורית הייתה לבחון את מעלה ההר המפריד בין הרחוב החדש לבין מפלס הרחוב שמעליו, קדושת לוי, ולבחון את הצורך בבניית רמפה.

בקרב אנשי המקצוע במשרד רווחת הדעה לפיה אין להשקיע את שני מיליוני השקלים לצורך הרמפה, נוסף על השיקול המקצועי, שכן מדובר בשטח ציבורי פתוח (שצ"פ) המיועד לבניית מבני חינוך וגינות משחקים. בניית רמפות על השטח תקשה על בניית מבנים בשטח.

השר הוא היחיד היכול לקבל החלטה בנושא, וזו הסיבה שהגיע בכבודו ובעצמו אל השטח. עד כה עדיין לא קיבל כל החלטה, ובמהלך הימים הקרובים יישב וידון עם אנשי המקצוע של משרדו, עד לקבלת ההחלטה הנדרשת.

במסגרת הביקור, הפתיע השר אטיאס את ראש העיר, מאיר רובינשטיין, וסיפר לו כי מתנהלים מגעים בינו לבין משרד הבטחון להרחיב את העיר ב-400 יחידות דיור נוספות.

ההרחבה הינה מעבר ל-300 שכבר אושרו לאחרונה במסגרת פרוייקט מחיר למשתכן. אגב, מדובר במכרז ישן כך שהניסיונות של משרד האוצר, לטרפד את מתן מחיר למשתכן במכרזים חדשים לא יחול על המכרזים.

אם אכן יחליטו במשרד הבטחון להרים את הכפפה, אין ספק שמדובר בבשורה טובה לתושבי ביתר עילית.

שר השיכון מסייר בביתר עלית • צפו





























ביתר עילית אריאל אטיאס מאיר רובינשטיין מרדכי מרדכי רמפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד