י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אשמים ב-9/11

אשמים ב9/11: גרפיטי אנטישמי רוסס ברחבי השכונות בעיר

על גבי חנויות בעיר לונדון רוססו כתובות גרפיטי אנטישמיות, אחת מהן מאשימה את היהודים בפיגוע ה9/11 • "הגרפיטי הזה מחריד על מסעדה ישראלית לשעבר בהמפסטד הבוקר"

אשמים ב9/11: גרפיטי אנטישמי רוסס ברחבי השכונות בעיר
הגרפיטי שרוסס צילום: באדיבות המצלם

גרפיטי אנטישמי הקושר בין יהודים למתקפת הטרור ב -11 בספטמבר 2001 בארצות הברית, רוסס על בתי קפה וחנויות רבים בשכונות של לונדון, המפסטד ובבלסייז פארק.

ג'יימס סורן ממרכז התקשורת והמחקר הבריטי- ישראלי בבריטניה צייץ בטוויטר, "הגרפיטי הזה מחריד על מסעדה ישראלית לשעבר בהמפסטד הבוקר."

ממשטרת לונדון נמסר, כי "ברור שמדובר באירוע חמור ואנו לוקחים אותו ברצינות, יצרנו קשר עם היחידות הרלוונטיות, בכדי להסיר את הגרפיטי, ואנחנו עושים הכל כדי למצוא מי אחראי, שוטרים יהיו בסיורים מוגברים ברחבי האזור על מנת לספק ביטחון לקהילות המקומיות. אנא פנו אלינו אם יש לעם שאלות או חששות, אנו מבקשים מכל מי שאולי ראה אמש משהו חשוד להתקשר אלינו ולסייע בחקירה".

הדברים הללו מטרידים שבעתיים, לאחר שבארצות הברית יהודים חרדים מותקפים יום יום, ומדי פעם אנטישמים רוצחים יהודים.

כזכור, לפני כחודש נרצחו שני יהודים חרדים בג'רזי סיטי על ידי שני רוצחים, ואתמול גבר נוסף ניסה לרצוח יהודים חרדים בבית הכנסת במונסי בעת שהם אכלו סעודת מלווה מלכה, הגבר פרץ לבית הכנסת והחל לדקור את כל מי שנקרה בדרכו, חמישה חרדים נפצעו.

 

אנטישמיות לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד