י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

היכונו למבצע הבא של tiktaknet שלא ישאיר אתכם אדישים

אנו ב-tiktaknet רוצים שבחורף הזה יהיה לילדים מה לנעול, והכול למען רווחתם ובריאותם. היו שותפים עמנו לעשייה. הפעם לא מדובר במבצע שנובע מהכיס, אלא מהלב

היכונו למבצע הבא של tiktaknet שלא ישאיר אתכם אדישים
בגדי חורף צילום: pixsabay

רודפים אחרי מבצעים? אתם לא לבד. ישראלים רבים אינם אוהבים לצאת פריירים ולשלם יותר, ולכן הם רודפים אחרי כל מבצע אפשרי. החל מבלאק פריידי וכלה במבצע פשוט יותר שלקראת החגים. אנו מקווים שעשיתם חיים בימים האחרונים וניצלתם את כל המבצעים כדי לקנות את כל המותגים האיכותיים, בייחוד אם רכשתם פריטים לילדיכם והכנתם אותם היטב לקראת החורף. הבעיה היא שגם בחברה המודרנית שלנו, לא פעם אנו נתקלים בפערים סוציו-אקונומיים של משפחות שאינן יכולות לאפשר לעצמן לקנות בגדים ונעליים לילדיהן. אנחנו החלטנו לשנות את זה במבצע מיוחד.

מה מרגיש ילד שאין לו

הוא עומד לבד בקצה המגרש, מתנועע מצד לצד מפאת הקור, ללא מעיל. הוא רואה את חבריו משחקים כדורגל בנעלי מותגים נוצצות שקנו עבורם הוריהם לא מזמן. הילד הבודד היה רוצה להצטרף למשחק ולהבקיע שער, אך הוא לא יכול. סוליות נעלי הספורט הישנות שלו מאיימות להתפרק, והוא חושש מכך שכל החברים יבחינו בזה שאין לו נעלי מותגים כמו שלהם.

ילד שאין לו את הדברים הבסיסיים ביותר, כמו נעליים ומעיל לחורף, גדל להיות מובך וחסר ביטחון. בתור אדם מבוגר, החוויה הבלתי נעימה תלך איתו תמיד, ואולי אף תפגע בסיכויים שלו למצוא עבודה טובה ומשתלמת יותר או זוגיות נהדרת.

וזה עוד לא הכול. ילד שנועל נעליים זולות, בלתי איכותיות ובלתי נוחות עלול לסבול מכאבי רגליים שיכולות ללוות אותו במשך זמן רב. במשפחות נזקקות לא מעטות, הנעליים עוברות מדור לדור. כאשר הילד מקבל נעליים שחוקות, לא זו בלבד שהוא מרגיש מוזנח ומבויש, הוא עלול "לחטוף" פטרת או לפגוע ברגליו הקטנות.

אתם ואנחנו יכולים לנסות ולהשפיע על התופעה הזו. נכון, לא נוכל להציל את כל המשפחות הנזקקות, אבל לפחות בחורף הזה, נוכל להעניק שמחה לילדים בכך שנביא להם את מיטב הנעליים והמעילים במבצע מיוחד.

אנו ב-tiktaknet רוצים שבחורף הזה יהיה לילדים מה לנעול, והכול למען רווחתם ובריאותם. היו שותפים עמנו לעשייה. הפעם לא מדובר במבצע שנובע מהכיס, אלא מהלב.

אנו זקוקים לכם כדי שהמבצע הזה ייצא אל הפועל.

מכירים משפחה נזקקת? פנו אלינו?

לקראת חודש "העשייה והעזרה לזולת", אנחנו באתר ההנעלה tiktaknet יוצאים במבצע לאיתור משפחות נזקקות, כדי שנוכל להעניק לילדיהן נעלי מותגים ומעילי חורף איכותיים. אנו פונים עזרתכם במטרה ליצור קשר עם המשפחות האלה ולראות איך נוכל לעזור.

מכירים משפחה נזקקת? רוצים שלילדים במשפחה הזו יהיה חורף שמח? עזרו לנו למצוא אותם. אנו פונים אליכם כדי לאתר את המשפחות האלה, על מנת שנוכל להביא להם במתנה נעליים ומעילים.

ניתן להשאיר לנו פרטים במייל  [email protected].

עשו זאת, והיו שותפים עמנו למעשה של חסד שיחמם לכם את החורף.

חשוב לציין שהמסמך הזה אינו מהווה התחייבות. הנעליים והמעילים ייתרמו בהתאם לשיקולים שייעשו בחברה.

עזרה לזולת בגדי חורף נעליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד