ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

ההתבטאות הנדירה של מרן שר התורה: "זוהי חובת ההשתדלות"

ההתבאטות הנדירה של מרן הגר"ח קנייבסקי בשעות האחרונות: התפילה הלילה היא בגדר חובת ההשתדלות של אב ואם לנישואי צאצאיהם

ההתבטאות הנדירה של מרן שר התורה: "זוהי חובת ההשתדלות"
הגר"ח קנייבסקי צילום: דוד זר

בני ביתו ומקורביו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי כבר מורגלים בהוראות מפתיעות ומיוחדות, מאחוריהן ישנה משמעות רבה אבל היום לאחר תפילת מנחה הם הופתעו באופן יוצא דופן ומיוחד כאשר אמר למקרוביו כי מעמד התפילה המתקיים הלילה בחצות  בבית מדרשו ע"י "רינה של תורה" למען הזקוקים לישועה ולזיווג הגון,  ובכך התבטא מרן שליט"א כי "זה בגדר חובת ההשתדלות של אב ואם לנישואי צאצאיהם"

בנוסף בשבוע שעבר פורסם מביתו של שר התורה  מה שהורה לפרסם ברבים סגולה מיוחדת שגילה מרן שליט"א לליל זאת חנוכה לכל אותם רבים הזקוקים לישועה, שיקבלו על עצמם ברוב עם במעמד התפילה של רשת הכוללים 'רינה של תורה' בליל זאת חנוכה, שכאשר יוושעו בעניין הצריך להם, ישובו למעמד הבא להודות ולומר 'נשמת כל חי' במעמד התפילה הבא של 'רינה של תורה' שיש בו עניין מיוחד בהשתתפות הרבים שבהם גדולי תורה, כמו בשעת הקבלה.

שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים בס"ד ניתן עדיין למסור >>>>> או חייגו 072-394-3895

כאשר מרן שר התורה מציין כי גם הנושעים עד כה, ראוי להם לבוא ולהודות. מקור הסגולה מובא בספרים הקדושים ובני ביתו של מרן מעידים שכך היה מורה מרן הסטייפלער זצ"ל במקרים קשים הזקוקים לישועה. והיא סגולה בדוקה ומוכחת.

הלילה הזה הנועל את חג החנוכה, ליל 'זאת חנוכה' הלילה המקודש והמסוגל, יתקיימו מעמדי התפילה בוקעי רקיעים למען כל הזקוקים לישועה, שיזכו לאור ולבניין בית נאמן, לרפואה ולישועה בכל הנצרך. בהוראת מרן שר התורה, יעתירו מאות עמלי התורה בתפילה המיוחדת שתוקנה במיוחד למעמד, רק לאחר סדר לימוד של ג' שעות רצופות בתענית דיבור ל"ריבוי זכות התפילה" ויצטרפו להמוני בית ישראל שיעתירו ברחמים פני שוכן מעונה בכוח הזמן הקדוש והמסוגל, בכוח התורה, בכוח סגולת הקודש ובכוח גזירתם של צדיקים וקיום דבריהם.

בנוסף ייערך מעמד מיוחד של 'תפילת חשאין' סגולת מופת נוראה שגילו חכמי תורת הסוד כמסוגלת לישועה ביותר, כאשר תפילה זו הינה בחשאי כשמבקשי הישועה בעצמם אינם יודעים כלל על הזכרת שמם במעמד, והיא ישועה בהסתר ללא קולות ותשואות ובלי ששולטת בהם העין. המעמד יתקיים בעת רצון לאחר חצות הלילה במקום המסוגל על ציון החזון איש זיע"א והסנדלר הקדוש רבי משה יעקב רביקוב זיע"א מקום הנודע להעתיר בתפילה זו  כפי שגילה אחד מגדולי הקבלה מרן הגר"י אדלשטין זצ"ל כאשר לראשונה בשליחות מרן שר התורה שליט"א יעתיר בראש המתפללים בנו אהובו ויד ימינו הגאון רבי יצחק שאול שליט"א.

שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים בס"ד ניתן עדיין למסור >>>>> או חייגו 072-394-3895

רינה של תורה זאת חנוכה הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד