כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
'המשביע' יביא אוכל ל'הדודאים'

ענף האולמות בבני ברק: האולם היוקרתי עובר ל'עדה החרדית'

המשבר בכשרות הרב לנדא נמשך, עם אולם יוקרתי נוסף בפאתי העיר, שמצטרף לשלושה אולמות שעזבו את הכשרות המהודרת לטובת כשרויות אחרות | כעת נותרו אולמות בודדים שעדיין מחזיקים בכשרות הרב לנדא | האולם עליו אנו מדווחים כעת עבר לכשרות 'העדה החרדית'

ענף האולמות בבני ברק: האולם היוקרתי עובר ל'עדה החרדית'
אירוע באולמי הדודאים צילום: שוקי לרר

אולם נוסף עובר כשרות בעיר התורה והחסידות. אולמי 'הדודאים' ברחוב הירקון עובר לבד"ץ 'העדה'.

בצל מעבר אולמות 'כתר הרימון', 'קונקורד' ו'נאות ירושלים' לכשרות 'שארית ישראל', אולם יוקרה נוסף בבני ברק עוזב את כשרות הרב לנדא והפעם מדובר באולמי 'הדודאים' הנמצא בפאתי עיר התורה והחסידות ברחוב הירקון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מרכז האירועים 'הדודאים', הנמצא בבעלותו של הנגיד ר' עזריאל טאובר מאלעד, עובר לכשרות בד"ץ 'העדה החרדית'.

הסיבה לדבר הערמת קשיים של משרד הבריאות שהצריך את האולם לשפץ את המטבח מחדש.

באולמי 'הדודאים' מתכננים לעת עתה לספק את האוכל לאולם היישר ממפעלי 'המשביע' ברמלה, הנמצאים תחת כשרות בד"ץ 'העדה חרדית', שנמצאים אף הם בבעלותו של הרב טאובר עד לתום תקופת שיפוץ המטבח.

כזכור, ב'בחדרי חרדים' נחשף לראשונה היום כי בלילה אחד עברו שלושה אולמות גדולים בבני ברק לכשרות 'שארית' ועזבו את כשרות הרב לנדא ומאז מדובר בצעד דרמטי בענף האולמות בעיר שישליך בין היתר על ענף הכשרות.

כעת לכשרות הרב לנדא נותרו רק אולמות 'היכלי מלכות', 'כליל מלכות', 'גני הדקל - התמר', ו'רויאל' - 'יד עזרה', העומדים תחת השגחת הרב לנדא. רק באחרונה נסגר אולמי קונטיננטל ברח' בן יעקב, שהיה אף הוא בכשרות הרב לנדא.

הדודאים כשרות הרב לנדא כשרות העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד