י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עַל נִסֶּיךָ וְנִפְלְאוֹתֶיךָ

אני מודה על הניסים: נס החנוכה של מתנדב האלמנים

אחד האברכים שניצל ברכב שהתהפך ביום שישי ליד נחשונים חזר מלחלק שי לאלמנים של ארגון 'לא אלמן ישראל' לרגל חנוכה, בשבת בירך הגומל בהתרגשות וקיבל משמעות לחיים

אני מודה על הניסים: נס החנוכה של מתנדב האלמנים
הרכב של האברך שניצל לאחר שהתהפך צילום: באדיבות המצלם

אחד האברכים תושב בני ברק שהתהפך עם רכבו בכביש 471 צומת נחשונים ונפל מאות מטרים מתחת לגשר סמוך לפסי רכבת ובחסדי שמים יצא ללא פגע כלל היה בעבודת התנדבות למען אלמנים.

מדובר במתנדב של ארגון 'לא אלמן ישראל' ששעות ספורות קודם לכן חילק ושמח עשרות משפחות אלמנים ויתומים ברחבי הארץ עם שי לחג, כמו מידי חג ומועד.

כוחות ההצלה שזרמו למקום עם קבלת הקריאה על התאונה המחרידה, היו פעורי פה לנוכח הנס הגלוי שנחזה לנגד עיניהם כאשר הגיעו לזירה, וראו שהנהג והנוסע השני מתהלכים אפילו בלי שריטה.

האברך עצמו סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "הוא מודה על הניסים כל רגע ורגע, עליתי בשבת לתורה ובירכתי 'הגומל' בהתרגשות גדולה והבנתי את המשמעות לקבל חיים במתנה, אני זוקף זאת למעשי החסד שעשיתי שחילקתי לאלמנים שי לחג".

אלחנן גרינברג חובש ב'איחוד הצלה' סיפר: "מדובר בנס חנוכה. כשהגעתי למקום (לאחר הליכה בבוץ) שני הצעירים ששהו ברכב שנפל מהגשר בסמוך למסילת הרכבת היו מחוץ לרכב ובהכרה מלאה. הענקתי להם סיוע ראשוני ולאחר מכן הם פונו לבית החולים במצב קל".

"אין ספק שהאור והשמחה שהכנסנו לבתי האלמנים והיתומים שעות קודם לכם, עמד לי להינצל ולצאת בלי שום פגע" סיכם המתנדב.

נס חנוכה לא אלמן ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד