י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בדבריו

אשר עקץ את שאמה הכהן: "רוצים לשמור; לא יצליח להכחיד אותנו"

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בכנסת ח"כ יעקב אשר שישב הערב לצידו של ראש עיריית רמת גן בטקס שהתקיים בבורסה, הוא ניצל את המיקרופון ועקץ את ראש העיר במרומז על הפעלת התחבורה הציבורית בעירו בשבתות • צפו בדברי הח"כ 

אשר עקץ את שאמה הכהן: "רוצים לשמור; לא יצליח להכחיד אותנו"
יעקב אשר עם כרמל שאמה צילום: באדיבות המצלם

לאחר שהיה ראש הראשות הראשון, שהוביל את מיזם התחבורה הציבורית בשבת, ולאחר הפסקה הקו צפוי לשוב ולפעול בשבת הקרובה, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ניצל אירוע מסיבת חנוכה חגיגית בבורסה כדי לעקוץ את ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן.

באירוע שהתקיים הערב אמר חבר הכנסת יעקב אשר, "מבחינתנו, מבחינת ההסתכלות שלנו כאנשים מאמינים וכמפלגה שלא רוצה לשנות אחרים אלא לבוא ולשמר, לבוא במסירות נפש ולשמר, לשמר את הדברים הישנים מפעם של העם שלנו".

אשר הוסיף ועקץ שאמר "כי ברוח התקופה היה אפשר לומר שגם אם לא היו מוצאים פח שמן בחותמו של הכהן הגדול היו אולי יכולים להדליק באמצעות לייזר.... אלא שרצו לשמר את פח השמן הטהור כפי שהיה פעם".

"זה מה שאנחנו רוצים לעשות כעת לשמר את פח השמן הטהור והאמיתי שממנו ואיתו חי עם ישראל אלפי שנים, לא הצליחו ולא יצליחו לעולם להכחיד אותו, בזכות תורתו, בזכות שמירת השבת והמצוות. ובזכות זה נושענו ובזכות זה ניוושע בע"ה", הבהיר חבר הכנסת אשר, כשהוא רומז לראש העירייה שישב לצידו באירוע החגיגי.

יעקב אשר כרמל שאמה הכהן תחבורה ציבורית בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד