כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"נרסן את האחראים פיזית"

בשל ריבוי התקיפות: השומרים הנכריים יפטרלו בריכוזים החרדים

האם זה מה שיחזיר את ההרתעה לריכוזים החרדיים בארה"ב. ארגון שמירה פרטי של גויים, החל לפטרל מאתמול בריכוזים החרדים ואנשיו סמוכים ובטוחים כי אף מפגע לא יעז לשלוח יד בעודם בסביבה | "אנחנו הרתעה חזותית בכומתות האדומות שלנו ובמעילי הסאטן האדומים שלנו"

בשל ריבוי התקיפות: השומרים הנכריים יפטרלו בריכוזים החרדים
אנשי ארגון גרדיאן אנג'לס צילום: באדיבות המצלם

ארגון 'גרדיאן אנג'לס', קבוצת שמירה פרטית לא יהודית, שהוקמה למטרת מניעת פשע, הודיעה כי היא תתחיל לפטרל ברובע ברוקלין של העיר ניו יורק ביום ראשון בעקבות סדרת פיגועים אנטישמיים.

קרטיס סליווה, שהקים את הארגון בשנת 1979 בעיר ניו יורק, אמר כי הסיורים יתחילו כל יום בצהריים בשכונת קראון הייטס ויתרחבו לוויליאמסבורג ובורו פארק בהמשך היום.

המהלך הגיע שעות לפני שנפצעו חמישה בני אדם בפיגוע דקירה במהלך מלווה מלכה בביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעי במוצאי שבת במונסי.

האירוע האחרון הגיע לאחר שמונה תקיפות נגד יהודים בברוקלין מאז 13 בדצמבר, כך לפי דיווח של משטרת ניו יורק. האלימות כללה קורבנות שנפגעו בפנים ובראש, באחד המקרים השליך התוקף בקבוק זכוכית לעבר יהודי חסידי.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי סליווה אמר, כי מנהיגים מקומיים של חב"ד ביקשו את עזרת קבוצתו, והוא מאמין כי סיורי השומרים שלו יעצרו את האלימות. "אנחנו הרתעה חזותית בכומתות האדומות שלנו ובמעילי הסאטן האדומים שלנו", אמר. "אף אחד לא הולך לבצע פיגוע כשאנחנו בסביבה". אם כן, הוא אמר, "אנחנו נרסן את האחראים פיזית, נבצע מעצר אזרחי ונחזיק אותם עד שהמשטרה תגיע".

 

ארגון גרדיאן אנג'לס אני יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד