ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הותיר יתום בן שנתיים

בדמי ימיו: האברך ר' בנימין זאב רכטשפר ז"ל

בגיל שלוש התייתם מאביו ז"ל וכל חייו היה עובד ה' גדול, אך המחלה הקשה והנוראה ניצחה אותו בזאת חנוכה | חבריו מספרים על מכניס אורחים גדול שביתו בירושלים היה פתוח לכל אדם • יהי זכרו ברוך

בדמי ימיו: האברך ר' בנימין זאב רכטשפר ז"ל
הרב בנימין זאב רכטשפר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים הלך לעולמו בדמי ימיו האברך הצעיר הרב החסיד רבי בנימין זאב רכטשפר ז"ל מחסידי ברסלב שנפטר לאחר מחלה קשה והוא בן 47 בפטירתו. 

זאבל'ה, כך כונה כשהיה ילד קטן בן שלוש התייתם מאביו, הרב החסיד רבי אברהם נח רכטשפר זצ"ל, מחשובי חסידי פינסק קרלין ולאמו מרת חיה רייזל ע"ה. 

בבחרותו התקרב לחסידות ברסלב ולמד בישיבת ברסלב בבני ברק. בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי' לבית משפחת גלזר ממודיעין עילית.

מכריו חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי ביתו ברחוב רבינו גרשום בירושלים תמיד היה פתוח לכולם. הוא היה בעל לב טוב והרבה לנסוע לתפילות בקברי צדיקים במירון וצפת. כל חייו היו חטיבה אחת של תפילות ולימוד. הוא היה אהוב על כולם, הכל בשביל השני. זו אבדה גדולה לכולנו מסכמים מקורביו. 

גם בהיותו מאושפז בבית החולים, דאג תמיד שאף אחד לא יטרח לבוא לבקרו. עוד אתמול בלילה התפלל מעריב בדבקות. המנוח הקפיד תמיד שלא לאכול לפני התפילה, גם אחרי טיפולים קשים התפלל קודם ורק אחר כך אוכל. 

זכה להשאיר אחריו את רעייתו שתחי' ובן יחיד - תינוק קטן בן שנתיים. הציבור נקרא ללמוד משניות ולהגיד פרקי תהילים לעילוי נשמת בנימין זאב בן ר' אברהם נח. 

מסע ההלוויה בשעה 20:30 בערב מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בנימין זאב רכטשפר חסידות ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד