י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

את תמיד תתני את האקסטרה בשבילו

אין ספק שההזנה הטבעית היא הטובה והמומלצת ביותר לתינוק, ויש לה יתרונות רבים – היא מכילה את כל הרכיבים הנחוצים לתינוק ובכמויות המתאימות, מהווה הזנה מיטבית וקלה לעיכול, תורמת לגדילה, וגם מכילה רכיבים התורמים לחיזוק ההגנה החיסונית של התינוק, כמו למשל נוגדנים וחיידקים פרוביוטיים הפועלים להגנה מפני חיידקים מחוללי מחלות

את תמיד תתני את האקסטרה בשבילו
מטרנה אקסטרה קר צילום: יח"צ

אין ספק שההזנה הטבעית היא הטובה והמומלצת ביותר לתינוק, ויש לה יתרונות רבים – היא מכילה את כל הרכיבים הנחוצים לתינוק ובכמויות המתאימות, מהווה הזנה מיטבית וקלה לעיכול, תורמת לגדילה, וגם מכילה רכיבים התורמים לחיזוק ההגנה החיסונית של התינוק, כמו למשל נוגדנים וחיידקים פרוביוטיים הפועלים להגנה מפני חיידקים מחוללי מחלות.

בגיל הינקות קיים חלון הזדמנויות לביסוס אוכלוסיית חיידקי המעי לכל החיים וההזנה הטבעית תורמת להרכב חיידקים מאוזן המסייע להבשלת מערכת העיכול ולחיזוק מערכת החיסון של התינוק.

יחד עם זאת, במקרים שבהם נדרש תחליף להזנה טבעית, מהווה התמ"ל את התחליף המתאים ביותר, המספק לתינוק רכיבים החיוניים בשלב זה של החיים.

סדרת מטרנה אקסטרה קר מהדרין בכשרות בד"צ העדה החרדית, מציעה לציבור החרדי המקפיד על כשרות ועל איכות את היתרון המשולש לעיכול קל – שילוב רכיבים ייחודי: פרוביוטיקה, סיבים פרה ביוטיים ושמן בטאפלמיטט. פרוביוטיקה – חיידקים "טובים" וידידותיים לעיכול, הרכב שמנים מסוג בטאפלמיטט שנועד להקל על העיכול בחודשי החיים הראשונים וסיבים פרה ביוטיים המעודדים את שגשוג הפרוביוטיקה במעי התינוק ותורמים למרקם יציאות רך. בנוסף, בהיותו מזון עיקרי בתזונת תינוקות, חשוב שהתמ"ל יהיה בטעמו הטבעי וללא תוספות מיותרות של סוכר לבן (סוכרוז) או חומרי טעם וריח, ולכן מומלץ לעיין ברשימת הרכיבים שעל האריזה ולוודא שהם אינם  מופיעים בתמ"ל שאתם בוחרים. באקסטרה קר מהדרין, בדומה לכל תחליפי החלב החלביים של מטרנה, אין סוכר לבן או חומרי טעם וריח.

מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, המזינה את תינוקות הציבור החרדי מזה דורות רבים, ממשיכה לפעול על מנת לספק מגוון רחב של תחליפי חלב איכותיים ומתקדמים בכשרות המהודרת ביותר.

מטרנה מזון לתינוקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד