ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

גלריה מרגשת: אלפים במעמד סיום הש"ס העולמי של 'דרשו' בבנייני האומה בירושלים

במעמד השתתפו מרנן ורבנן שליט"א, הגאון הגדול רבי משה הלל הירש והגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א • האדמו"ר מביאלא, האדמו"ר מבאיאן, האדמו"ר מקרלין, והאדמו"ר מערלוי, והרבנים הגאונים רבי דוד בצרי ורבי ראובן אלבז שליט"א • במהלך המעמד צפו הנוכחים בהפקה בימתית מושקעת מטלטלת שטרם נראתה כמותה • אנשי צוות דרשו המשיכו לרקוד עד אור הבוקר לגומרה של תורה • בי"ב טבת ייערך מעמד נוסף בהיכל יד אליהו בת"א

גלריה מרגשת: אלפים במעמד סיום הש"ס העולמי של 'דרשו' בבנייני האומה בירושלים
סיום הש"ס ארגון דרשו צילום: שמות הצלמים מצויינים בכתבה

בשמחת תורה עצומה, יחד כל שבטי ישראל, אלפי מסיימי הש"ס של ארגון 'דרשו' מכל הארץ חגגו במוצאי שבת פרשת מקץ, נר שביעי של חנוכה, את סיום הש"ס העולמי בבנייני האומה בירושלים, בהפקה שטרם נראתה כמותה.

במעמד השתתפו מרנן ורבנן שליט"א, הגאון הגדול רבי משה הלל הירש והגאון הגדול רבי דוד כהן. כמו כן השתתפו במעמד, האדמו"ר מביאלא, האדמו"ר מבאיאן, האדמו"ר מקרלין, והאדמו"ר מערלוי והרבנים הגאונים רבי דוד בצרי ורבי ראובן אלבז, רבי יצחק אזרחי, ורבנים, ראשי ישיבות, מורי הוראה מכל רחבי הארץ.

את המעמד הנעימו בעלי המנגנים ר' מוטי שטיינמץ, ר' זאנוויל ויינברגר, ר' אהרלה סאמעט, ר' ישראל אדלר, ובליווי מקהלת מלכות ומקהלת ילדים, עם תזמורת בהרכב ענק של המנגנים בניצוח של משה רוט. במהלך המעמד הושמעו יצירות מופת חדשות תחת ניצוחם על ידי ר' משה מרדכי מונה רוזנבלום, ר' משה לאופר ור' רובי בנט.

בהפקה שטרם נראתה כמותה, ובהשקעה כספית אדירה, הוכנת תכנית אמנותית יוצאת דופן מרגשת עד דמעות, הכוללת מיצג בימתי מושקע ומטלטל שנע בין תקופות שנות בהיסטוריה היהודית, יחד עם מציגים על הבמה. בנוסף הוקרנה מצגת היסטורית על דברי ימי הדף היומי במאה השנים האחרונות, והושמעו פרקים מוזיקאליים חדשים שהוחלנו במיוחד למעמד הסיום.

לאחר המעמד התכנסו כל עובדי דרשו, שבמשך כל השנה עמלים למענם של לומדי התורה, לשבת אחים מיוחד באולם התערוכות בבנייני האומה, ורקדו יחד עם תזמורת מלאה עד אור הבוקר, בשמחה אדירה לכבודה של תורה.

צילום האירועים:

ישראל ברדוגו, שוקי לרר, נפתלי לרר, מנדי הכטמן, משה גולדשטיין, מאיר לביא, אלי סגל.

דרשו סיום הש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד