י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יאללה תתקדמו

בשבועות הקרובים: ווטסאפ תפסיק לעבוד במאות סוגי מכשירים

אין ברירה אלא להתקדם במעלה קדמת הטכנולוגיה. חברת 'וואטסאפ' מבית פייסבוק, תפסיק לתמוך במכשירים ישנים ומי שירצה להמשיך לתקשר באמצעות יישומון המסרים הפופולרי, יאלץ להחליף למכשיר חדיש ומשוכלל יותר | בחברה מסבירים את המהלך שייכנס בעוד שבועות ספורים לתוקף

בשבועות הקרובים: ווטסאפ תפסיק לעבוד במאות סוגי מכשירים
ווטסאפ צילום: pixbay

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם וואטסאפ, תפסיק לפעול בעוד כחודש וחצי במאות סוגי מכשירים. בין המכשירים שבהם תפסיק האפליקציה הפופולרית לפעול, כלולים מכשירי אייפון של חברת 'אפל' הפועלים בגרסת iOS 8 ומטה ובמקביל גם מכשירי אנדרואיד מכל היצרניות כולל גלאקסי הפועלים בגרסת 2.3.7 ומטה.

"זו הייתה החלטה קשה בשבילנו, אבל גם כזו שהייתה נכונה ומוצדקת על מנת לסייע לאנשים לשמור על קשר עם חברים ומשפחה דרך ווטסאפ", אמרו בווטסאפ כשהודיעו על המהלך. מהחברה נמסר כי הם חייבים לעשות זאת על מנת לשמור על ביטחון המשתמשים בפלטפורמה, שכן היו לא מעט עדכוני אבטחה במרוצת השנים.

מכשיר נוסף שייחסם לשימוש הוא מכשיר הנוקיה, הפועל על מערכת ההפעלה של ווינדוס - מכשיר פופולארי בציבור החרדי.

כאמור, ווטסאפ תפסיק לעבוד על מכשירים המריצים את גרסת iOS 8 ומטה, מכשירי אנדרואיד בעלי גרסת 2.3.3 ומטה וכן מכשירי ווינדוס פון בעלי גרסת 8.1 ומטה. בעלי המכשירים הללו לא יוכלו לפתוח חשבון ווטסאפ חדש, ואם ינסו לאמת חשבון ווטסאפ קיים על גבי מכשיר ישן, הם יחסמו.

"לחוויה הטובה ביותר באפליקציית ווטסאפ, אנו ממליצים לכל המשתמשים שלנו באנדרואיד או iOS לעדכן אותה לגרסה האחרונה והעדכנית ביותר דרך חנות האפליקציות", כתבה החברה בפוסט שפרסמה בבלוג שלה. למרות זאת, לרבים מהמשתמשים ישנם מכשירים שלא מאפשרים את העדכון, ובשל כך לא יוכלו להשתמש להשתמש באפליקציה.

 

מעונינים לקבל הצעת מחיר למכשיר חדש מבית 'נתיב'? חייגו אלינו: 072-3713-477 | או כנסו לאתר הבית שלנו: נתיב - סמארטפון כשר ותהנו ממגוון רחב של מכשירים מתקדמים.

 

 

ווטסאפ נוקיה גלקסי אייפון WhatsApp (וואטסאפ)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד