י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת הדיון בבג"ץ

חרדים למען נתניהו בעצרת הימין בתל אביב

אלפים מתומכיו של מנהיג מחנה הימין בנימין נתניהו, נהרו הערב לכיכר הבימה בתל אביב בכדי להביע בו תמיכה, לקראת הכרעת בג"ץ מחר, האם הוא יוכל להרכיב את הממשלה הבאה  עם שלושת כתבי האישום שתלויים ועומדים כנגדו | בשטח נראו חרדים רבים שנשאו שלטים "חרדים למען נתניהו"

חרדים למען נתניהו בעצרת הימין בתל אביב
חרדים למען נתניהו צילום: באדיבות המצלם

לקראת הדיון מחר בבג"צ, בשאלת יכולתו של בנימין נתניהו, להרכיב את הממשלה הבאה, לאור הגשת שלושת כתבי האישום נגדו, התאספו הערב (שני) אלפים מתומכיו בכיכר הבימה בתל אביב, להפגין נגד "שלטון הבג"ץ" כלשונם.

בתחילת ההפגנה הוקרנו מספר סרטונים מושקעים במיוחד בגנות בג"ץ. באחד הסרטונים הושמע שיר עם המילים: "שופטי בג"ץ הם הטובים, הם הקדושים, כן הם בכלל לא אנשים. מאהרון ברק עד ביניש, שופטי בג"ץ הם הקדושים. על הבג"ץ אסור לצחוק, כי הבג"ץ מעל הצחוק, עלינו לא מותחים ביקורת כי בשניה אותך נדפוק".

בין הנואמים בהפגנה היו עו"ד יורם שפטל, שדיבר על כתבי האישום של נתניהו, לימור סמימיאן דרש - מרצה בכירה בבית הספר למדיניות באוניברסיטה העברית, שאמרה בין השאר, "‏אנחנו העם. אנחנו הריבון. אנחנו נאבק כברית חזקה שטרם ראיתם כמותה. לא "ברית המקופחים" אלא: ברית המפוכחים".

לאחריה עלה איש התקשורת בועז גולן, שהקריא את הצהרת ראש הממשלה נתניהו שאמר הערב בסרטון שפרסם כי "‏יש מי שמנסים לגרור את בית המשפט העליון לתוך המגרש הפוליטי כדי שיכפיש ויסכל משפטית את המועמדות שלי לראשות הממשלה. אני לא מעלה על דעתי שבית המשפט העליון של מדינת ישראל יפול לתוך המלכודת הזאת. בדמוקרטיה מי שמחליט מי ינהיג את העם זה רק העם ולא אף אחד אחר. כך תמיד היה וכך תמיד יהיה".

בהפגנה קראו המארגנים למשתתפים להגיע מחר לבג"ץ בעת הדיון.

מה שבלט במיוחד בהפגנה הנוכחית, היא נוכחותם של חרדים רבים. המארגנים אף הכינו מראש שלטים שבהם נכתב, "חרדים למען נתניהו, שומרים על תורת ישראל".

החרדים ונתניהו בנימין נתניהו עצרת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד