י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

'הלהקה' מבית גרובייס - 3 פרקים • לצפיה

יהודה גרובייס ממשיך להפתיע: שלושת פרקי הסיום של סדרת 'הלהקה', סדרת דרמה מוסיקלית המספרת על להקה מצליחה שסכסוכים פנימיים ומחלוקות הפרידו בין חבריה, יוצאים לאור

המפיק בתפקיד המפיק...
המפיק בתפקיד המפיק...


הסדרה 'הלהקה' מבוססת על 'הנשמות', שהיו להקה מצליחה לפני שנים רבות, אבל סכסוכים פנימיים ומחלוקות הפרידו בין חברי הלהקה המצליחה. עכשיו הרפו, ראש הלהקה, מנסה לאסוף את חבריו, שהתפזרו כל אחד לבעיותיו, כדי להוציא דיסק חדש ולשחזר את ההצלחה.

בשלושת הפרקים החדשים, המופיעים בימים אלה - 'הפריצה', 'על בלימה' ו'הפסגה-אהבת ישראל', הולכת ונשלמת העלילה. למרות שמצבו הרפואי של אריק ממשיך להידרדר, הוא עדיין מסרב לגלות על כך לחבריו - והבוס שלו מאיים לפטר אותו. המנהל של שאול משתכנע להצטרף להפקה, אבל רק במידה ואדמוני, המפיק הידוע, יצטרף אף הוא. אבל כשהאולפן נפרץ והציוד והחומרים נגנבים נראה שהכל אבוד, במיוחד כאשר אחד מחברי הלהקה נחשד כי הוא הפורץ...

זוהי דרמה מוסיקלית, שזורה במוסיקה יהודית מצוינת, המתארת סיפור אנושי על אנשים המנסים להתעלות מעל בעיותיהם האישיות, בכדי לחדש את האהבה האמיתית שלהם למוסיקה.

משתתפים: דוד אברמזון "הרפו", נבו קימחי, ירון מוטולה, שאול חיון, חזי צדיק ורבים נוספים.

להשלמת הסיפור יש לצפות בכל חמשת החלקים. לפני מספר חודשים יצאו שני החלקים הראשונים -'שובם של הנשמות' ו'הנפילה'. כעת מגיעים אל המדפים שלושת החלקים האחרונים של הסדרה.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד