י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

כשאבי פגש את לוי

הפרשן אבי בלום ביקש לשגר לעיתונו תמונה של הנשיא פרס מבירת קזחסטאן, וסיכם עם דוב פוברסקי לקחת תמונה מחדרו • אבל מה קורה כשטועים במספר החדר? ואיזה עיתון מייצג יאיר ויינשטוק?

בלום עם  ישראל מי עמי, שגריר ישראל בקזחסטן
בלום עם ישראל מי עמי, שגריר ישראל בקזחסטן

היום (ג) נפתח באסטנה בירת קזחסטאן הכינוס הבין-דתי העולמי, בהשתתפות משלחות רבות מרחבי תבל. בין המשתתפים באירועים השונים, הנערכים ביוזמת נשיא קזחסטאן, נור-סולטן נזרבייב, נמצאים אנשי דת, בהם נציגים מישראל, ירדן, מצרים, איראן, עיראק, ערב הסעודית ועוד נציגים ממדינות שונות.

הכינוס מתקיים במקביל לביקורו של נשיא המדינה, שמעון פרס, בקזחסטאן בלווית ארבעה שרים ו-60 אנשי עסקים, מבכירי המשק הישראלי.

את האירועים מסקרת גם משלחת מהתקשורת החרדית, כשבראש המשלחת עומד אריק אליוביץ' ממשרד 'בולטון פוטנציאל'. בין העיתונאים שיצאו לסקר את הכנס נמצאים הפרשן הפוליטי אבי בלום מרשת 'קו עיתונות דתית', הרב דוב פוברסקי מאתר 'בחדרי חרדים', שמואל מאיר הירשמן מעיתון 'בקהילה', הסופר יאיר וינשטוק מעיתון 'משפחה', נועם זיגמן מאתר 'לדעת', יניב מאירי מרדיו 'קול חי', ושרון גושן מאתר 'חב"ד און ליין'.

במהלך היום ביקש הפרשן אבי בלום מפוברסקי תמונה של הנשיא שמעון פרס, כדי לשגר לעיתונו. השניים סיכמו כי בלום יגיע אל חדרו במלון RIXOS כדי לקבל את התמונה שצילם.

אלא שבלום התבלבל במספר החדר, והחל לדפוק על דלת אחד מחדרי המלון. אבל הדלת לא נפתחה.

דפק שוב, קרא בשמו - והדלת נשארה סגורה.

"תפתח כבר", הוא צעק - ואז נפתחה הדלת ובפתח עמד איש העסקים ר' לוי לבייב...

לבייב הגיע לביקור בן מספר שעות באסטנה, בירת קזחסטאן. הוא היה איש העסקים היחידי שהשתתף בארוחת צהריים עם הנשיאים פרס ונזרבייב, ואחר-כך קיים פגישות אישיות עם ראש הממשלה של קזחסטאן ושרים.

אבל זו לא המבוכה היחידה של חברי המשלחת העיתונאית. במהלך מסיבת עיתונאים עם סמנכ"ל התעשיה ומנכ"ל התחבורה האווירית של קזחסטאן, הציג כל אחד מהעיתונאים את עצמו בטרם שאל שאלה.

כשהגיע תורו של שליח 'משפחה' להציג את עצמו, הוא אמר: "יאיר וינשטוק מעיתון בקהילה".

שמואל מאיר הירשמן, מו"ל 'בקהילה', הגיב מיד: "מזל שעמדת מאחורי. אם היית עומד לפני, עוד היית מציג את עצמך כהירשמן..."
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד