י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אויבים מבית

הטרוריסט: הרב וייס אישר לי שהנפגעים הם 100% אנטי-ציוניים

אחרי גל תקיפות אנטישמיות נגד יהודים בארה"ב, כשהאחרונות התרחשו בג'רזי סיטי והשבוע במונסי, כותב תומך טרור בשם עבאס חמדה, כי שוחח עם הרב וייס שהבהיר לו כי היהודים שנפגעו ברובם הם אנטי ציוניים • "הוא אישר לי שהנפגעים בדקירות הם 100% פרו-פלסטינים" • צפו

הטרוריסט: הרב וייס אישר לי שהנפגעים הם 100% אנטי-ציוניים
אנטי ציונים אצל נשיא איראן לשעבר צילום: צילום מסך

בעוד יהודים ברחבי העולם נמצאים בהלם בעקבות ההתקפות האנטישמיות הרבות שאירעו בניו יורק, ויהודים הפכו בעקבות הפחד ליותר ערניים ומודעים לסביבתם.

חשוב לזכור כי אין רק טרוריסטים גויים שונאי ישראל אליהם צריך להיות מודעים בארצות הברית, אלא שישנם למעשה אנשים תומכי טרור המחופשים ליהודים חרדים - כמו אדם בשם דיוויד ווייס מנטורי קרתא.

בשרשור ציוצים אמש בטוויטר, סיפר אנטישמי ותומך טרור ידוע בשם עבאס חמדה לעוקביו על שיחה שניהל עם 'הרב וייס'.

בציוץ נכתב, "בדיוק סיימתי שיחת טלפון עם חברי הקרוב הרב וייס והבעתי את תנחומי לקהילה היהודית במונסי, ניו יורק מטעם התנועה הפרו-פלסטינית על הדקירות בקהילה שלהם."

תומך הטרור המשיך: "הוא אישר לי שהנפגעים בדקירות הם 100 אחוז אנטי-ציוניים ופרו-פלסטינים. הוא ציין גם שעלינו להיזהר מהתעמולה הציונית בחדשות המיינסטרים שתמיד מנצלים את הקהילה שלהם לטובתם."

במילים אחרות אומר ווייס מנטורי קרתא לתומך הטרור. שהתקיפה הייתה נגד היהודים ה"לא נכונים". ופעם הבאה שיתקפו יהודים "נכונים".

תומך הטרור המשיך במסע ההסתה שלו בגיבוי וייס שנראה כמו יהודי חסידי. 

"הם גם סירבו לתנחומים מצד ציונים אנטי-פלסטינים" המשיך תומך הטרור בטוויטר. "הרב וייס רוצה שכולכם יידעו כי הקהילה היהודית שנפגעה מהירי האחרון בג'רזי סיטי, ניו ג'רזי, היו גם יהודים אנטי-ציוניים וגם חלק מהקהילה שלהם."

למעשה מדובר בשקר, מאחר וחסידות סאטמר התנערה כמה וכמה פעמים מנטורי קרתא שחברו לגרועים ביותר, כדוגמה נשיא איראן הנוכחי, וגם קודמו בתפקיד.

הבעיה בסיפור היא, שוויס מנטורי קרתא משרה אווירה כאילו עומדים מאחוריו קהילות יהודיות שלמות, כשלמעשה יש שם בקושי מנין.

"בזמן שדיברנו הוא סירב לתרומות לקהילה שלו, אך אמר שהם מקבלים מכתבי אהדה של כל אחד ובעיקר מהתנועה הפרו-פלסטינאית בפרט." כתב תומך הטרור בטוויטר.

בהמשך מציע תומך הטרור למי שמעוניין לשלוח גלויות או מכתבים לחזק את "הקהילה היהודית הייחודית והאמיתית הזו שתמיד עמדו עם העם הפלסטיני והמאבק שלנו".

עבאס חמדה הוא המנהל של "הזכות הפלסטינית האמריקאית". יש לו היסטוריה של שנאה נגד ישראל, ומכנה את ישראל "ישות טרור", הוא השווה בין ציונים לנאצים, אמר כי לישראל יש "אידאולוגיה דמוית דאעש הזויה", וכינה את הקמת המדינה כ"פשע".

חמדה שיבח את הארכי-טרוריסט חסן נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון שהוכר כארגון טרור על ידי ארצות הברית ומדינות אחרות.

רבים מאותה קבוצה של נטורי קרתא נסעו לאיראן להשתתף בוועידת הכחשת השואה לפני מספר שנים, והתחבקו והתנשקו שוב ושוב עם נשיא איראן לשעבר אחמדינג'אד כשהצהיר בגלוי כיצד הוא רוצה למחוק את ישראל מהמפה. מר ישראל דוד [אחמד] וייס אמר אז לאחמדינג'אד נשיא איראן, כי הוא "אור לגויים" וכי הוא היה "מופת" בהכרתו מה הציונות במהותה, ואת החום שהוא מרגיש כלפי היהדות.

אחמדינג'אד נטורי קרתא מונסי אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד