י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אל תשליכני

בני ברק: המטפל תועד תוקף ופוצע הקשיש

מטפל בן 30 תועד כשהוא תוקף ופוגע בקשיש בן 70 בו הוא מטפל. בתו של הקשיש התלוננה במשטרה והחשוד נעצר בחשד לתקיפת חסר ישע וגרימת חבלה על ידי אחראי

בני ברק: המטפל תועד תוקף ופוצע הקשיש
התעללות אלימה בקשישים סיעודיים צילום: דוברות המשטרה

מטפל בן 30 תושב בני ברק, נעצר על ידי המשטרה בחשד כי תקף קשיש חרדי כבן 70 בו הוא מטפל סיעודית. בית המשפט האריך את מעצרו. החקירה במשטרה נפתחה לאחר שבתו של הקשיש, התלוננה על המטפל של אביה, וטענה כי המטפל תקף את אביה בבית אבות בבני ברק.

חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה ולאחר ביצוע מגוון פעולות חקירה, אמש עצרו השוטרים חשוד במעשה. המטפל בן ה-30 שמתגורר בני ברק, הובא לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לתקיפת חסר ישע וגרימת חבלה על ידי אחראי.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי החשוד, שמעמדו בארץ אינו ברור, תועד במצלמת אבטחה כשהוא תוקף ופוצע את הקשיש בו הוא מטפל בבית אבות, ובמשטרה אף חושדים כי זהו אינו המקרה היחיד. בחקירתו של החשוד, קשר את עצמו למיוחס לו.

היום הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם השופטת ענת יהב אמרה כי מעיון בחומר החקירה, "קיים חשד סביר ואף למעלה מכך". בדבריה הדגישה כי החשוד ביצע את הפעולה עשרות פעמים, כך שקיימת מסוכנות לגבי החשוד והאריכה את מעצרו עד ליום שישי.

אתמול (שני), אגוד בתי אבות ודיור מוגן הגיש עתירה דחופה למתן צו על תנאי ובקשה דחופה לצו ביניים במטרה לדחות את יישום חוק המצלמות, נוכח הלקונות והשאלות הפתוחות הכרוכות ביישומו. בעתירה, שהוגשה באמצעות עוה"ד אילן בומבך, א.ב.א לא התנגד לחוק המצלמות, אלא ביקש משר הבריאות יעקב ליצמן לממש את סמכותו הקבועה בחוק ולהורות על דחייה של שנה ביישום החוק. 

מצלמת אבטחה בית אבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד