י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מנצ'סטר היהודית מתרגשת למעמד ההיסטורי לכבודה של תורה

מנצ'סטר: בשל הביקושים הגדולים, נוספו עוד למעלה מ-1000 מקומות למעמד סיום הש"ס של דרשו • בימים האחרונים התבשרו אלפים כי לא יתאפשר לספק להם כרטיס כניסה למעמד סיום הש"ס ההיסטורי שייערך בעיר • ב'דרשו' יחד עם חברת ההפקה של ר' שניאור פליישמן, קיימו מאמץ אדיר על מנת להוסיף עוד 1000 מקומות באולם לטובת המבקשים הרבים • ר' יענקי זילבר מהפקת מעמד הסיום: "לא צפינו את הביקושים, עשינו מאמץ אדיר להגדיל את כמות המקומות"

מנצ'סטר היהודית מתרגשת למעמד ההיסטורי לכבודה של תורה
אולם האירועים לסיום הש"ס צילום: יח"צ

בימים אלו הולכות ונשלמות ההכנות לקראת מעמד סיום הש"ס של 'דרשו' במנצ'סטר שבאנגליה, אולם בשל ביקושים בלתי צפויים, הכרטיסים נגמרו כבר בשעות הראשונות למכירתם, ולפחות 1000 מיהודי מנצ'סטר שביקשו להשתתף קיבלו הודעה כי הדבר בשלב זה לא יתאפשר. אמש הודיעה חברת ההפקה שאמונה על ארגון המעמד, כי במאמצים גדולים נוספו עוד 1000 מקומות למעמד הסיום.

ב'דרשו' מעריכים כי היענות החריגה למעמד סיום הש"ס, נובעת מהעובדה כי מדובר במעמד היסטורי בעיר, כאשר לראשונה ייערך בה סיום הש"ס של ארגון 'דרשו' ברוב פאר והדר לכבוד התורה ולומדיה. מעמד הסיום המרכזי והמפואר יתקיים בח' בטבת תש"פ, באולם "אוונט סיטי", האולם הכי גדול ומפואר במנצ'סטר שמכיל אלפי מקומות ישיבה, ובהשתתפות מרנן ורבנן שליט"א.

אורח הכבוד יהיה הרה"ג רבי אהרן שיף גאב"ד קהילת "מחזיקי הדת" באנטוורפן, ובהשתתפות הרה"ג רבי ניסן קפלן ראש ישיבת דעת אהרון בהר נוף, והרה"ג רבי פנחס שנייבלג מלונדון, בנו של המרא דאתרא הגאון רבי מנחם מנדל שנייבלג שליט"א.

"לא הערכנו את היקפי הביקושים ולכן עכשיו אנחנו בבעיה מבחינת כמות המבקשים להשתתף במעמד, שאנחנו נאלצים לאכזב אותם" אומר לנו ר' יענקי זילבר, ממפיקי המעמד. "מדובר במעמד היסטורי שלא היה כמותו במנצ'סטר מעולם, מעמד לכבוד התורה בהשתתפות כל הרבנים, וכנראה שהציבור כאן כל כך התרגש מהעובדה שיש הרבה מסיימים, שכולם רוצים להשתתף".

כאמור, בימים האחרונים הצליחו המארגנים להוסיף עוד 1000 מקומות בתוך האולם. "זה היה אתגר לא פשוט" מסביר לנו ר' שניאור פליישמן מנהל ההפקה. "הייתה בירוקרטיה רבה סביב זה, בכל הקשור ליציאות חירום, אישורי ביטחון ועוד. אנחנו שמחים שבסייעתא דשמייא עמדנו במשימה, ונוכל לפתוח את השערים למנצ'סטר היהודית כולו שתשתתף במעמד בסדר גודל היסטורי לכבודה של תורה, שכמותו לא היה מעולם בהיסטוריה של העיר".

דרשו סיום הש"ס מנצ'סטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד