י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אני מאשים

ליברמן: יש אנטישמיות בתקשורת החרדית

לאחר תקיפות חוזרות ונשנות נגד הציבור החרדי, במפלגת 'ישראל ביתנו' מפנים היום אצבע מאשימה דווקא כלפי התקשורת החרדית בטענה כי היא מפיצה "אנטישמיות לשמה"

ליברמן: יש אנטישמיות בתקשורת החרדית
אביגדור ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כשהוא מסית מידי יום ביומו כנגד הציבור החרדי בטענות חסרות בסיס, ב'ישראל ביתנו' מאשימים היום (שלישי) דווקא את החרדים ואת התקשורת החרדית בהסתה ו"באנטישמיות לשמה".

בהודעה חריגה ששיגרו מהפלגה נמסר, כי "ישראל ביתנו הבהירה אין ספור פעמים שאין לה שום דבר נגד הציבור החרדי, אבל כנראה שזה לא מתאים בדיוק לאג'נדה של עסקנים חרדים למיניהם. אנו שבים ומדגשים: כל אלימות, פיזית או מילולית, כלפי כל אדם ללא קשר לדת, מין וגזע היא בזויה וראויה לכל גינוי".

לטענתם, "ישראל ביתנו מאמינה בעקרון של חיה ותן לחיות ומתנגדת לכפייה דתית, אבל לא נקבל שום סוג של אלימות, לא כלפי חרדים ולא כלפי עולים. הניסיונות של עסקנים חרדים לנצל כל הזדמנות על מנת להסית ולהטיח האשמות כלפינו".

במפלגה מפנים אצבע מאשימה כלפי התקשורת החרדית בכך שהיא בוחרת "להנציח את שיח ההסתה בכלי התקשורת החרדים וברשתות החברתיות על בסיס יומי, בניסיון להדביק ל'ישראל ביתנו' ולפעיליה אלימות, תמיכה באלימות או הסתה לאלימות". לטענת ישראל ביתנו, מדובר ב"אנטישמיות לשמה".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד