י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"רק 5 דקות"

הילד ביקש שיפסיק; התוקף: "נהנים רק פעם אחת בחיים"

אדם שהעביר שיעורים פרטיים, תקף באכזריות ילד במשך מספר שנים בתדירות גבוהה של כשלוש פעמים בשבוע. התקיפות התרחשו בבית הכנסת וברכבו. כאשר הילד התנגד אמר לו כי "זה שטויות", כי "נהנים רק פעם אחת בחיים" • זה נגמר כשהילד סטר לו בפניו ונמלט

הילד ביקש שיפסיק; התוקף: "נהנים רק פעם אחת בחיים"
אילוסטרציה צילום: stocksnap.io

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט השלום בעיר, כתב אישום נגד בן 35 תושב בית שמש, בגין מעשים חמורים שביצע בילד איתו למד שיעורים תורניים בבית כנסת בירושלים. המעשים פסקו, רק כאשר בגיל 14 הילד סטר ל'רב'.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביעד דוויק מפרקליטות מחוז ירושלים, במסגרת עבודתו, העביר הנאשם שיעורים תורניים בירושלים. משנת 2012 - 2015 היה הנאשם עושה מעשים חמורים ואסורים רבים בילד, מגיל 11 ועד גיל 14, בתדירות גבוהה של כשלוש פעמים בשבוע.

חלק מהמקרים נעשו במכוניתו של הנאשם, חלק מהמקרים נעשו ביער בשכונת פסגת זאב וחלק מהמקרים נעשו בבית הכנסת בו ניתנו השיעורים התורניים.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם החמיא לילד כי הוא יפה ומיוחד. בחלק מהמקרים ביקש המתלונן מהנאשם לחדול ממעשיו, אך הנאשם היה אומר למתלונן כי "זה שטויות", כי "נהנים רק פעם אחת בחיים", כי זה "רק 5 דקות" וכן שכנועים אחרים.

באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, בשנת 2016 נסעו הנאשם והמתלונן ביחד לכיוון העיר בית שמש. הנאשם החל לפגוע שוב בילד שכבר הגיע לגיל 14. בתגובה לכך, ה'ילד' שנמאס לו מהסבל הרב, סטר בפניו של הנאשם ועזב את המקום - רק בעקבות כך הפסיק הנאשם את המעשים החמורים.

כפי שפורסם בעבר ב'בחדרי חרדים', מדובר בתלונה שהוגשה למשטרה בשנת 2017, אב לנער סיפר כי הוא חשוד שגבר מבצע מעשים חמורים בחברו הקטין של בנו. החוקרים פתחו בחקירה הסמויה שנמשכה כשבועיים, במהלכה איתרו את הקטין וקטינים נוספים בגילאי 13-14 וגבו עדויות רבות בליווי הוריהם וגורמי רווחה. מעדויותיהם של הקטינים עלה, כי החשוד במשך כשנתיים פעל בדפוס פעולה בו נהג לאתר נערים במצוקה שצריכים 'הכוונה', יצר עמם קשר ואינטראקציה בקרבת בתי כנסת, התקרב אליהם ורכש את אמונם.

לאחר שנקשרו אליו, נהג להיפגש איתם לבד במספר מקרים ובמקומות שונים בשעות החשכה, שם על פי החשד ביצע בהם מעשים חמורים ואסורים. עם התקדמות החקירה אותרה זהותו של החשוד והוא נעצר. היום כאמור, הוגש נגדו כתב אישום. 

מעשים חמורים וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד