י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ככה משדרגים את הצ'ולנט במעשנת בשר

רוצים להכין אוכל מיוחד לכבוד שבת? רוצים לבחור מעשנת שתעזור לכם להכין את הבשר, הדגים והעופות הכי טעימים שיש? להלן כמה טיפים קצרים ושימושיים איך לבחור את המעשנת שמתאימה לכם

ככה משדרגים את הצ'ולנט במעשנת בשר
מעשנת בשר צילום: ברוך ברנר

אחת מדרכי הבישול העתיקות והנפוצות ביותר בעולם היא דרך העישון. עישון בשרים שימש בעת העתיקה במשך שנים רבות לבישול ולהעשרת טעמים ייחודים. הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה. עישון בשרים הוא כבר לא דבר מהעבר, אלא חוזר עכשיו, ובגדול. הטעם המשובח סוחף את כל העולם, ועכשיו הגיע גם לישראל. טעמו של הבשר בתהליך העישון מתגלה מחדש כטעם עשיר במיוחד, כזה ששווה לחכות בשבילו ולהתכונן אליו מראש. אז הינה כמה טיפים פשוטים שיעזרו לכם להכין את האוכל הכי טעים בעולם.

שדרוג במעשנות בשר

עישון בשר הוא כבר לא נחשב לנחלת יחדי סגולה המשקיעים מהונם וזמנם לצורך הצלחת התהליך. טרייגר רגילים ומעשנות מייצרת מעשנות בשר פשוטות לשימוש, איכותיות, נוחות ובעיקר מדייקות בכמות העשן שנוצר ובטמפרטורה הרצויה. יש לגרילים של טרייגר להם את כל יתרונות עישון הבשר באש עצים, ובנוחות של תנור ביתי. באמצעות טרמוסטט פנימי ומנגנוני עישון חכמים ניתן לקבל תוצאות משובחות, ולא לסטות מרף המקצועיות. בישול באש עצים במעשנת בשר של טרייגר משדרג כל מנה החל מחלות לשבת, דרך המרק והמנה העיקרית וכלה בסופלה שוקולד לקינוח. כל מה שמכינים בטרייגר יוצא יותר טעים. כמו כן, יש מעשנות שמגיעות יחד עם אביזרים למנגל וגם ציוד למנגל שגם מסייע לחוויה מקצועית יותר.  טרייגר גרילים מובילים את עולם עישון הבשר בזכות מחקר מדעי ופיתוחים טכנולוגיים, המבטיחים את המוצר המשובח בשוק עם הביצועים הטובים ביותר! הטעם הנפלא נוצר בזכות יכולות השליטה והבקרה המדוייקות המייצרות עשן ארומטי ונקי ושומרות על הטמפרטורה הרצויה.

בחרו גודל מתאים

לכל אחד שקונה מעשנה יש מטרה אחרת, מי שמתכוון לארח הרבה מאוד אנשים ולעשן הרבה מאוד בשר חשוב לקנות דווקא מעשנת בשר ביתית גדולה, לעומת זאת מי שמתכוון להכין את הבשר בכמות משפחתית, כדאי לשקול לקנות דווקא מעשנת קטנה. היא גם תופסת פחות מקום וגם מצריכה שימוש בפחות אנרגיה לאורך הבישול.

איזה בשרים אפשר להכין במעשנת טרייגר?

הכל- ולא רק בשר. בטרייגר אפשר לאפות גם חלות, אפשר לעשן בשר מכל סוג, אפשר להכין עוף, דגים, ירקות, מאפים והכל בתוספת טעם בריא של אש עצים.

ועכשיו לשאלה- איך באמת משדרגים את הצ'ולנט?

פשוט מאוד- מעשנים את בשר הצ'ולנט בטרייגר לחצי שעה בלבד לפני ששמים אותו בסיר! ההמשך כרגיל. נסו ועדכנו אותנו איך יצא!

אז אם גם אתם מעוניינים לרכוש מעשנה איכותית ומתקדמת ואתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו שירות מצוין ואחריות למוצר התקשרו עוד היום לחברת טרייגר בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או היכנסו לאתר הרשמי של Traeger Grills בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/  ואנו נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, מלווה בהסברים, טעימות ומתכונים בלתי נשכחים. מחכים לכם!

טשולנט בשר בישול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד