י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דקים איכותיים ועמידים למרפסת

חולמים על דקים איכותיים למרפסת אבל אין לכם כוח להתעסק עם התקנה מסובכת, אנשי מקצוע ותחזוקה שנתית מייגעת ויקרה? בכתבה שלפניך נרחיב מעט למה דקים סינטטיים איכותיים זה הפתרון שלך

דקים איכותיים ועמידים למרפסת
דקים איכותיים ועמידים למרפסת צילום: ברוך ברנר

להיכנס למרפסת בסוף יום ארוך ועמוס, ולשתות כוס קפה מפנק במרפסת מרהיבה עם דקים חלומיים, כיסא ושולחן נוחים ואוויר נעים שנושב על הפנים. לבלות בזמן איכות בסביבה נאה עם המשפחה, בחוץ באוויר הטרי? מרפסת כזאת מפנקת נמצאת בהישג ידכם. כל מה שצריך זה רק לעצב אותה מעט שונה.

דקים סינתטיים ללא נזקי מים, חום ותחזוקה
אוהבים את המראה היפה של הדקים אבל לא רוצים להיכנס לתחזוקה שוטפת מייגעת ויקרה? דקים מעץ, דק אורן, דק איפאה וכל סוג אחר מצריכים תחזוקה שנתית של צביעה, שטיפה במכונת שטיפה, שימון וליטושים מידי תקופה. דקים מעץ טבעי שלא מתחזקים כראוי מתדרדרים עם הזמן, מתעוותים, דוהים בשמש, סופגים כתמים ומוציאים שבבים. התחזוקה מצריכה מעקב מסודר והוצאות שוטפות אחרת הדק נהרס לאורך זמן, כמו כן, צריך לדאוג שיהיה איש מקצוע שאתם סומכים עליו ושידע לבצע את העבודות בצורה הטובה ביותר. פעולות אלו גם יקרות וגם מורכבות ומלכלכות מאוד. כיום ניתן למצוא דקים סינטטיים יפים ומרהיבים בעלי מראה אמיתי מאוד, דקים איכותיים שלא מצריכים שום תחזוקה. דק למרפסת כבר לא צריך להיות סיפור כל כך גדול.

דקים סינטטיים בהרכבה עצמית

דק למרפסת שמש של חברת טרקס מארה"ב עשוי מחומר סינטטי עמיד בפני חום וקרני השמש, וכן עמיד בפני גשם ולחות ואינו נרקב מהרטיבות ומזג האוויר. הדקים הסינטטיים של טרקס באים עם אחריות של 25 שנים על דהיה וכתמים, וימשיכו להיראות נפלא לשנים ארוכות, ללא תחזוקה כלל. חברת טרקס הינה היחידה בעולם עם דק סינטטי מדור 3, העמיד ביותר מפני שחיקה, שריטות, עיוות וכתמים.

למעשה דק סינטטי יכול לחסוך לכם לא רק את הכסף של התחזוקה אלא גם את הכסף של ההתקנה, שכן כל אחד יכול לבד לבנות דק, דק לגינה עשה זאת בעצמך עם דק סינטטי זה פשוט וקל, ובוודאי שאף יותר קל על מרפסת.

דק לחיפוי קירות במרפסת
רוצים קיר עץ יפה במרפסת? עם דק סינטטי ניתן לעשות חיפוי קיר מעץ יפה ומרהיב בקלות וללא צורך בהכנות מורכבות, כמו כן אפשר לשלב מעקה עץ מהודר ועוד אלמנטים יפים ומרהיבים במחירים מעולים.

מעוניינים בדק סינטטי לגינה, דק סינטטי לבריכה או דק למרפסת, הגעתם למקום הנכון. חברת TREX, דקים סינטטיים, חיפוי קיר מדק סינטטי, התקנת דק ומעקות חוץ דמוי עץ מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 1800-10-12-84 כמו כן תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: מעוניינים בדק סינטטי לגינה, דק סינטטי לבריכה או דק למרפסת, הגעתם למקום הנכון. חברת TREX, דקים סינטטיים, חיפוי קיר מדק סינטטי, התקנת דק ומעקות חוץ דמוי עץ מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 1800-10-12-84 כמו כן תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/

 

מצפים לכם J

עיצוב הבית מרפסת דק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד