י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הפרשה שהסעירה את המדינה

כתב אישום נגד הסייעת בגן של כרמל מעודה

מספר חודשים לאחר שהוגש כתב אישום נגד מנהלת הגן בראש העין, כרמל מעודה, הפרקליטות הודיעה כי יוגש כתב אישום בימים הקרובים נגד לירז נתן, ששימשה כסייעת בגן של מעודה

כתב אישום נגד הסייעת בגן של כרמל מעודה
אילוסטרציה צילום: מתוך מצלמות האבטחה

חמישה חודשים לאחר שהוגש כתב אישום נגד כרמל מעודה שניהלה גן בשם "בייבי לאב" בראש העין, הפרקליטות הודיעה לעורך הדין של לירז נתן, ששימשה כסייעת בגן של כרמל מעודה, כי נדחו טענותיו בשימוע וכי יוגש נגדה כתב אישום בימים הקרובים בגין תקיפת קטין על ידי אחראי.

בנוסף, הודיעה הפרקליטות לחשודים נוספים בתיק, הוריה של כרמל מעודה וסייעת נוספת, כי התיק בעניינם נסגר. בפרקליטות אמרו כי הודעה על כך נמסרה גם לבאת כוחם של הורי הקטינים שהיו בגן.

על פי כתב האישום שהוגש נגד כרמל מעודה, היא הייתה הבעלים והמנהלת של גן משפחתון המיועד לתינוקות ולפעוטות בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים. נטען כי בהזדמנויות רבות ותדירות לאורך התקופה הרלוונטית לכתב האישום ( 16.6.2019-27.5.2019 ), היא ביצעה מעשי תקיפה והתעללות באחד-עשר מהקטינים עליהם הייתה מופקדת.

בין שלל המעשים המתוארים בכתב האישום, נטען כי הכריחה ילדים לעמוד כשפניהם אל הקיר, מבלי להישען על דבר, וזאת למשך פרקי זמן שנעים בין דקות אחדות למספר שעות; כי במספר הזדמנויות קשרה את ידיו של אחד הפעוטות מאחורי גבו בצורה מכאיבה, והתירה את החבל, אם בכלל, לאחר פרקי זמן ממושכים; כי הטיחה ילדים במזרונים, בכיסאות וברצפה או כי גרמה לנפילתם; כי כיסתה ילדים בשמיכה או במזרונים וישבה עליהם תוך שהיא מונעת מהם תנועה ולעיתים חוסמת את נשימתם; וכי הכריחה ילד שהקיא לתוך צלחתו לסיים את כל תכולת הצלחת לרבות הקיא; ואלו הם, כאמור, רק מקצת המעשים המתוארים בכתב האישום.

כרמל מעודה גננת מתעללת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד