כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
השופר של ליברמן

שנאה יוקדת: הח"כ יוצא נגד טהרת המשפחה

דברים קשים שאמר חבר כנסת מסיעת ישראל ביתנו נגד ההלכה היהודית, גרר תגובות נזעמות מבכירי המערכת הפוליטית • "את איווט מעניין רק ליברמן"

שנאה יוקדת: הח"כ יוצא נגד טהרת המשפחה
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעה בלבד לאחר שב'ישראל ביתנו' טענו כי התקשורת החרדית והעסקנים החרדים הם אנשטימיים, אחד מחברי הכנסת הכנסת האלמוניים מהסיעה, משחרר סרטון הסתה נוסף בו הוא מאשים את החרדים בעומסים בבתי החולים.

בסרטון הוא מתייחס לנושא טהרת המשפחה, וטוען באופן הזוי כי "קופות חולים מסבסדות בדיקות בטהרת המשפחה, התור נקבע מעכשיו לעכשיו והתוצאה מדווחת לרב. זה קורה על חשבון תקציבי הבריאות" טוען הח"כ בלהט.

עוד טוען הח"כ, כי "זה קורה על חשבון אותם אנשים ששוכבים במסדרונות ששוכבים בבתי החולים, זה קורה על חשבון אלה שמחכים לבדיקות רפואיות חודשים או על חשבון מי שמחכה להתחסן".

"מה יהיה השלב הבא?" תוהה נציגו של ליברמן, "תשלחו לקולונוסקופיה כדי לבדוק שהם אכלו כשר? או תעצור אנשים ברחוב כדי לוודא שהם עשו ברית מילה? - אנחנו חייבים לעצור את זה, לעצור את הכפייה הזאת" טוען הח"כ האנטישמי.

בכירים במערכת הפוליטית מיהרו להגיב לסרטון ההסתה. השר רפי פרץ אמר: "תחושת קבס. הגזענות הזו היא חרפה, הסרטון הזה הוא יריקה בפנים לכל מי שמסורת ישראל ויהדות חשובה לו והוא צריך להיות מחוץ לכל שיח פוליטי. בושה שככה ניראה השופר של ליברמן".

יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני הגיב אף הוא לסרטון ואמר: "הדברים שאמר נגד ההלכה היהודית וההסתה הנלווית להם מזכירים משטרים אפלים, שעברנו אותם ונעבור גם טיפוסים כמו ** (הח״כ הלאומני א.ק.), שמנסה לרצות את הבוס שלו, שמנסה בכוח לסחוב את מערכת הבחירות לנושאי דת ומדינה. לא הדת אכפת לו ולא המדינה. את איווט מעניין רק ליברמן".

השר בצלאל סמוטריץ׳ כתב: "הסרטון הבא מבית היוצר של ⁦‪אביגדור ליברמן, רבנים שוחטים ילדים של גויים ומשתמשים בדמם לאפיית מצות. הלוואי ויכולתי לחשוב שהשקרים האלה נובעים מבורות. אבל הם נובעים משנאה. אנטישמיות קלאסית במדינת היהודים. בושה".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד