ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הציל חיים ומנע אסון גדול יותר

צפו: החסיד הגיבור הציג את השולחן אותו זרק על הדוקר במונסי

שלושה ימים לאחר אירוע הדקירה במונסי, שזעזע את העולם כולו, החסיד הגיבור שהשליך שולחן עשוי משיש על התוקף וגרם לבריחתו, הציג בתיעוד וידאו את פלטת השולחן הכבדה שזרק על התוקף שנפצע ממנה • ג'ייסון גרינבלט שביקר במקום הצטלם איתו ושיבח את מעשיו בטוויטר

צפו: החסיד הגיבור הציג את השולחן אותו זרק על הדוקר במונסי
יוסף גליק ממונסי צילום: מתוך הקליפ

האברך יוסי גליק, הוא גיבור פיגוע הדקירה במונסי, אירוע אנטישמי קשה ומפחיד שאירע מוצאי שבת האחרון בביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעיי, בזמן שחגגו את חג החנוכה עם סעודת מלווה מלכה בביתו של האדמו"ר.

שליח הנשיא טראמפ לשעבר למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, ביקר במקום, והודה לחסיד הגיבור שמנע אסון גדול יותר.

ג'ייסון כתב בטוויטר לצד תמונה שלו עם החסיד הגיבור: "היום התכבדתי לפגוש את יוסי גליק, הגיבור שזרק באומץ שולחן שיש לעבר התוקף שדקר ופצע אנשים במסיבת חנוכה בביתו של רב במונסי, יוסי הציל חיים ומנע פציעות נוספות באותו ערב נורא בגבורתו".

בתיעוד וידאו ניתן לראות את יוסי מחזיק את השולחן אותו זרק. ואומר כי "הדוקר היה מתוסכל שזרקתי עליו את השולחן, הוא חטף את זה בראש, פחדתי מאד, אבל הייתי חייב לעשות את זה".

יוסי בתושייתו מנע אסון גדול יותר, וגרם באמצעות השלכת השולחן לבריחתו של התוקף מהמקום.

בתוך כך, מצבו של הרב יוסף בן פרל, מזקני וחושבי הקהילה, המאושפז בבית החולים, עדיין קשה והציבור נקרא להמשיך ולהתפלל להחלמתו המהירה.

יצוין כי מאז התקיפה הזאת, אירעו עוד כמה תקיפות אנטישמיות כלפי חרדים ולצד זאת תוגברה האבטחה בבתי כנסת רבים ברחבי ניו יורק, הכוללים מאבטחים עם כלבים.

 

פיגוע דקירה ג'ייסון גרינבלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד