י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קורבנות השפעת

האם נסעה לחופשה בת שבועיים וחזרה בארון

מחלת השפעת המשתוללת בחורף הנוכחי ממשיכה לגבות קורבנות ל"ע. ישראלית שנסעה לחופשה בתאילנד, נדבקה ונפטרה בבית המלון | בתה: "לא האמנו שהיא לא תחזור מתאילנד, זאת טרגדיה נוראית"

האם נסעה לחופשה בת שבועיים וחזרה בארון
המראת מטוס. אילוסטרציה צילום: unsplash
סיגלית אברהם, בת ה-55, נסעה לפני כשלושה שבועות עם חברתה לחופשה בת שבועיים בתאילנד. מחוסר מודעות היא לא התחסנה טרם יציאתה, נדבקה בשפעת ונפטרה לדאבון לב. כך דווח ב'ישראל היום'.
יומיים לאחר שהגיעה לתאילנד חשה סיגלית ברע, וניגשה לבית חולים בצפון המדינה. לאחר סדרת בדיקות בבית החולים, היא התבשרה שמדובר בשפעת ונשלחה בחזרה לבית המלון להמשך מנוחה.
מיטל, בתה של סיגלית, אמרה בראיון ל'ישראל היום' כי "אמא שלי היתה אישה בריאה מאוד, היא חיה חיים בריאים, אכלה נכון ואף פעם לא היתה חולה בצורה חריגה. לא האמנו שהיא לא תחזור מתאילנד, זאת טרגדיה נוראית".
היא סיפרה, כי "למחרת נתפס לה הגב, השיעול החמיר והיא חזרה לבית החולים. נתנו לה זריקה שאמורה להקל על שרירים תפוסים ולא התייחסו כמו שצריך לכל הסיפור של השפעת. לקראת סוף השבוע ירד לה החום, אבל היא עדיין לא הרגישה טוב. אמא שלי עלתה ככה על טיסה לפוקט, שם העבירה את כל היום הראשון במיטה. היא עשתה הכל כדי לנסות ולרצות את החברה שהיתה איתה והן ירדו לאכול, היה לה קשה מאוד ללכת ובדיעבד אנחנו יודעים שזה היה הערב האחרון שלה".
היא הוסיפה, כי "התכתבנו איתה בלילה והיא ענתה. זמן קצר מאוד לאחר מכן היא כבר לא ענתה, היא ראתה את ההודעות ולא ענתה. לפי דו"ח הפטירה, היא נפטרה בשלוש וחצי, כשעה אחרי ההתכתבות איתנו". 
תאילנד שפעת חיסון נגד שפעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד