ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
התחיל להתאמן על נשק

החזן החרדי מאיים: "נחכה עם אקדח טעון ודרוך"

"כאשר יהיה מאוחר מדי להפיל אנטישמיות עם חינוך, אנו נחכה (עם אקדח) טעון ודרוך", כך מזהיר החזן הנודע יעקב למר, שהחליט להגן על עצמו בכוחות עצמו וקרא לתושבים החרדים בארה"ב להצטרף אליו

החזן החרדי מאיים: "נחכה עם אקדח טעון ודרוך"
החזן יעקב למר צילום: מתוך אינסטגרם

גם החזן הנודע יעקב למר, כתושב ניו יורק, מודאג מהמצב בו חרדים נתונים חדשות לבקרים למתקפות אכזריות ללא רחם והוא החליט לעשות מעשה. למר הצעיר, החליט לפנות מסדר יומו העמוס כחזן, בכדי להנפיק רישיון נשק.

הוא פרסם באינסטגרם, תיעוד שלו מתאמן על ירי באקדח והסביר, "שנאה זו מילה חזקה ואני משתדל לא להשתמש בה, אבל אני שונא אלימות, אני אפילו שונא רובים, אני הכי שונא אנטישמים".

הוא סיפר, "אני הולך להתחמש וכך גם אתם צריכים לעשות, כאשר יהיה מאוחר מדי להפיל אנטישמיות עם חינוך, אנו נחכה (עם אקדח) טעון ודרוך".

למר קורא לחרדים בארה"ב להתעשת ולהגן על עצמם, מפני כל מתקפה שלא תבוא. הוא אינו היחיד. מאז פיגוע הדקירה במונסי, שטלטל את העולם, חרדים רבים נצפו עם נשקים ויש כאלה שהצטרפו ללימודי היאבקות ואמנויות לחימה שונות בכדי להיות מוכנים לכל תרחיש ולדעת כיצד להתמודד עם האנטישמי הבא ואולי זה מה שיביא להרתעה ומיגור המתקפות שהפכו בשנה האחרונה ליומיומיות. 

יעקב למר רישיון נשק אנטישמיות ארה''ב אנטישמיות ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד