י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מעשה נבלה

הרבי הודיע: אחרי 56 שנה ביטלתי את המנוי לעיתון

זקן אדמו"רי רוז'ין, האדמו"ר מקופיטשניץ, הודיע הבוקר לקהל חסידיו כי הוא מבטל את המנוי לעיתון הוותיק 'המודיע'. החסידים מסבירים כי מדובר בכתבה שאינה מכובדת על הילולת הרבי ה'אביר יעקב' מסאדיגורה שתיערך הערב יחד עם סיום הש"ס | המכתב המלא בפנים

הרבי הודיע: אחרי 56 שנה ביטלתי את המנוי לעיתון
הרבי מקופיטשניץ צילום: שוקי לרר

בחסידות קופיטשניץ מגזע בית רוז'ין זועמים הבוקר על עיתון 'המודיע' ומודיעים כי האדמו"ר ביטל את המנוי לעיתון אחרי 56 שנה. 

הסיבה לביטול, היא כתבה בעניין סיום הש"ס שייערך הערב ביומא דהילולא של הרבי ה'אביר יעקב' מסאדיגורה זצ"ל. לטענת החסידים, בכל שנה מתעלמים  ב'המודיע' מהיארצייט של הרבי זצ"ל מסיבה שאינה ברורה והפעם דיווחו על סיום הש"ס שייערך הערב בבית מדרשו בתל אביב.

מודבר בכתבה שנשלחה על ידי החסידות להמודיע, ולטענת החסידים היא לא בצורה מכובדת כראוי וכיאה למעמד הגדול של סיום הש"ס המרכזי בתל אביב. 

הרבי מקופיטשניץ שהינו זקן אדמו"רי בית רוז'ין, גדל בכל השנים אצל האדמו"ר בעל ה'אביר יעקב' ובכל שנה הוא נוהג לערוך סעודה גדולה לזכרו. 

במכתב שיצא בחסידות קופיטשניץ על גבי בלנק ביתו של הרבי נכתב: "הננו למחות בכל תוקף על הפגיעה החמורה שנעשתה על ידי עיתון 'המודיע' אשר ששמו ללעג וקלס וביזיון את כבודו של מרן האדמו"ר ה'אביר יעקב' מסאדיגורה זיע"א שהיה מראשי אגודת ישראל וממקימי החינוך העצמאי ומסר נפשו לקיומם וכן הפגיעה בכבודם של בני הקהילה החשובה המשמרים במסירות נפש את בית מדרשו בתל אביב". 

"לאור זאת הננו להודיע שמרן אדמו"ר שליט"א ביטל היום את המנוי לעיתון לאחר 56 שנות מינוי כמצוות אבותיו ורבותיו נבג"מ ועל קהל אנ"ש להשמיע את קולם על מעשה הנבלה שנעשית במזיד ובזדון כבר כמה שנים בעקביות לקראת יומא דהילולא של מרן זיע"א". 

גורמים בעיתון 'המודיע' ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', אינם מבינים מה רוצים ועל מה המהומה. 

קופיטשניץ עיתון המודיע ביטול מנוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד