י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפיגוע במונסי

משפחת הפצוע: "הרופאים אינם אופטימיים"

משפחתו של הרב יוסף נוימן שנפצע קשה בפיגוע האנטישמי שהתרחש במוצ"ש האחרונה בביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעיי שבמונסי, מפרסמת פוסט מיוחד בפייסבוק בו היא מתחננת שתמשיכו להתפלל עבור אב המשפחה שנמצא במצב קשה • האשטאג חדש ברשת: MeJew#

משפחת הפצוע: "הרופאים אינם אופטימיים"
יוסף נוימן שנפצע קשה בפיגוע במונסי צילום: באדיבות המצלם

בפוסט ברשת הפייסבוק שפרסמה משפחת נוימן, משפחתו של הנדקר שנפצע קשה בפיגוע שאירע במוצאי שבת האחרון במעונו של האדמו"ר מקוסון פארשעיי במונסי, היא מבקשת להתפלל על ראש משפחתם האהוב - הרב יוסף נוימן. את הפוסט פרסמה עמותת OJPAC.

"אבא שלנו, יוסף נוימן, נדקר פעמים רבות במהלך הפיגוע ההמוני במוצאי שבת". כותבים במשפחה "הסכין חדרה את גולגולתו היישר אל המוח. הוא גם סובל משלושה חתכים בראש, חתך אחד בצוואר וזרועו הימנית התנפחה, מצבו של אבינו כל כך קשה" מוסיפים במשפחה ומספרים כי עקב מצבו "טרם בוצע ניתוח בזרועו הימנית".

"הרופאים אינם אופטימיים לגבי סיכוייו לחזור להכרה" אומרים בכאב, "אם אבינו יתאושש באופן פלאי, באופן חלקי, הרופאים מצפים כי ייגרם לו נזק תמידי למוח, מה שיותיר אותו משותק חלקית ולקוי דיבור עד סוף ימיו".

"לאבא שלנו שבעה ילדים, נכדים רבים, נין אחד, ואחים ואחיות" כותבת המשפחה. "אנו מודים לכל מי שפנה אלינו לתפילות ולתת תמיכה, אנא המשיכו להתפלל למען יוסף בן פרל".

"אנו קוראים ליהודים ברחבי ארצות הברית ובעולם כולו לשתף בבקשה במדיה החברתית את האירועים האנטישמיים שהם חוו, ולהוסיף את האשתג MeJew# לא ניתן לשכוח את ההתקפה הנוראה הזו מלאה בשנאה, ונאפשר לכולנו לפעול למיגור כל סוגי השנאה".

פיגוע מונסי אנטישמיות תקיפות אנטישמיות אנטישמיות ארה''ב Me Jew#

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד