ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

יש סוויטה, בייבי

מה מציעים בתי ההחלמה והמלוניות לנשים לאחר לידה, אילו פינוקים מציע כל מקום, ומהם המחירים שתשלמו עבור שלושה ימים? • כתבת מגזין 'פיין', בת שבע לפקיבקר, יצאה לבדוק

 יש סוויטה, בייבי



זה התחיל במגזר החרדי. יולדות, להן מחכים עוד כמה קטנטנים בבית, לקחו לעצמן כמה ימי חופש בבית החלמה, כדי להתאושש מהלידה ולאסוף כוחות. היום, זה צובר תאוצה ונמצא ב'סל הלידה' של כל יולדת עדכנית. שהות קצרצרה, מיד לאחר הלידה, למנוחה ולפינוק בבית החלמה או במלונית הצמודה לבית החולים. אפשר בחדר זוגי עם יולדת נוספת, אפשר בחדר פרטי, אפשר עם הבעל ואפשר.. אפילו עם הילדים.

אם פעם בית החלמה היה נחלתן הבלעדית של אמהות וותיקות הרוצות עוד כמה ימי מנוחה לפני שהן חוזרות עם התינוק החדש לבית מלא ילדים, כיום תוכלו לראות, בעיקר במלוניות הצמודות לבתי החולים, אמהות שזו להן הלידה הראשונה. התרחבות התופעה מגיעה בראש ובראשונה בעקבות ההתקצרות הדרמטית של שהות היולדות במחלקות הלידה. משרד הבריאות אמנם הנחה את בתי החולים להשאיר יולדות באשפוז לפחות 48 שעות אחרי לידה רגילה, אבל במקביל הותיר להם אפשרות לשחרר יולדות מוקדם יותר, על פי תנאי העומס במחלקה.

הפועל היוצא הוא יותר ויותר יולדות המשתחררות כבר אחרי 24-36 שעות. אפילו כאלה שעברו ניתוחים קיסריים משוחררות לא פעם אחרי 48 שעות. זאת, לעומת חמישה ימי אשפוז בעבר. בנוסף, ישנן אלה שעוזבות את מחלקת היולדות בבית החולים עוד הרבה לפני זמן השחרור. הן רוצות חדר נפרד, ללא יולדת נוספת, את חברתו הצמודה של הבעל וטיפול אישי.

כיום, יותר ויותר הורים, סבים וסבתות מאושרים או חברות טובות מעניקים את השהות במלונית כמתנת לידה ליולדת ואף לבן זוגה. השהות בבית החלמה לא מתאימה לכל אחת. הנשים איתן דיברתי התחלקו לשתי קבוצות שכל אחת מהן הגנה בחירוף נפש על בחירתה. ישנן החסידות הנלהבות, הן נהנות מהחופש, מהפינוקים, מהאווירה. עבורן בית החלמה, גם אם מדובר על שהות בחדר עם יולדת נוספת היא חוויה שלא יוותרו עליה.

"מהרגע בו אני מגלה שאני שוב בהריון", מספרת לי אחת מהן "אני מתחילה לספור את הימים עד לחופשה הכי מעט שנתית שלי בבית החלמה. בשבילי זה גן עדן. לבד. בלי הבעל, בלי הילדים, בלי עול. הרבה אוכל טוב ושינה". מלי מספרת לי ש"לשבת סביב שולחן אחד ולשמוע את הסיפורים, לראות את האורחים של כולן והאוכל האוכל האוכל... זה הכיף שלי".

וישנן שמעדיפות או יותר נכון חייבות את הבית שלהן. "אחרי לידה, יותר מתמיד, אני צריכה את הבית שלי, המיטה שלי, חדר האמבטיה שלי", מספרת לי יפה, שגם אחרי הלידה השישית לא הסכימה ללכת לבית החלמה, למרות הלחץ מסביב. "אם רוצים אפשר להביא את כל הפינוקים הביתה. עוזרת, אוכל של קייטרינג ועוד כמה שעות בייביסיטר. והכול במקום הטבעי והנכון שלי".

בתי ההחלמה לציבור החרדי או המלוניות הגדולות, הצמודות לבתי החולים, מבטיחות כולם תנאים מעולים, ארוחות ברמה גבוהה, יחס אישי, זמינות רופאים ואחיות, חדר תינוקות מאובזר ומאויש ובעצם כל מה שיולדת רוצה, אם היא רק יכולה להרשות לעצמה לשלם. אולם, בתי ההחלמה הפרטיים והמלוניות שונים במהות. בתי ההחלמה הפרטיים, בעלי אופי חרדי מובהק. רוב חדרי האירוח משותפים לשתי נשים, פה ושם ישנם חדרים פרטיים, שלא תמיד פנויים ולאחרונה, כנראה בעקבות התחרות עם המלוניות, גם כמה סוויטות בהן ניתן לארח את הבעל, בעיקר בסופי שבוע. רובם פועלים כמלכ"רים (מוסדות ללא כוונת רווח). רוב השוהות מסובסדות על ידי קופות החולים או על ידי ארגוני תמיכה שונים ליולדות, שקיימים בציבור החרדי.

בבתי החלמה אלה שוהות בעיקר נשים מהמגזר החרדי, חלק קטן מאוד מהמגזר הדתי-לאומי. גם יולדת חילונית תוכל להתקבל, לאחר שתתחייב לשמירה על צביון המקום.

בבתי ההחלמה מתארחות בעיקר נשים לאחר הלידה השלישית-רביעית והלאה. המלוניות, צמודות לבתי החולים ליולדות. הן ברמת מלון חמישה כוכבים והאווירה במקום תואמת אף היא אווירת בית מלון. כל החדרים במלוניות פרטיים וניתן לשהות בהם עם הבעל, כשכמובן ישנם חדרי מיני סוויטה וסוויטה בהם יש מקום אפילו לילדים.

המחירים, כמובן, הם כאלה שלא היו מביישים בתי מלון רגילים. אפשר למצוא שם נשים רבות, שזו להן הלידה הראשונה והחליטו להעדיף את הלוקסוס של המלונית, הכולל חדר פרטי וטיפול אישי, מאשר השהות במחלקת היולדות של בית החולים. במלוניות תוכלו למצוא נשים שזו להן הלידה הראשונה וכאלה לאחר הלידה השלישית-רביעית.

כך בדקנו

ראשית, בדקנו ודירגנו את בתי ההחלמה והמלוניות, כל קבוצה בפני עצמה. אי אפשר לערוך השוואה בין הקבוצות. נתון מעניין הוא שיתוף הפעולה של בתי ההחלמה והמלוניות איתנו. בתי ההחלמה החרדיים נתנו את ההרגשה של "טוב, אם את רוצה.." התפוסה שם מלאה, הנשים מגיעות בהמוניהן, הם לא ממש זקוקים ליחסי ציבור. את היחס המהיר והיעיל ביותר קיבלנו ב'אם וילד'. המלוניות זה כבר סיפור אחר לגמרי. שם יש מחלקת דוברות (לרוב זו של בית החולים) משומנת, יש להם חומרים בשפע, רק תבקשי.. הדוברת של הדסה בייבי קיבלה אצלנו את הציון הגבוה ביותר. שנית, מעבר לנתונים היבשים שאספנו, ראיינו נשים ששהו בבתי ההחלמה כדי לנסות וליצור דירוג מועדפים. זו לא הייתה מלאכה פשוטה.

אל הנתונים האובייקטיביים הצטרפו אופייה האישי של היולדת וכמובן מצב הרוח ההפיך והלא צפוי, שפוקד יולדות בימים שלאחר הלידה. ישנן נשים שהשהות בבית החלמה עושה להן רק טוב. הן נהנות מהשקט, מהחברה, מהיכולת לצבור עוד כמה ימים לפני החזרה הביתה וההתמודדות האמיתית עם השינוי שנכנס אליהן הביתה. וישנן כאלה, שצריכות רק את המיטה הפרטית שלהן, חדר האמבטיה שהן מכירות והאוכל של אמא. עבורן, הימים בבית החלמה יכולים להפוך לסיוט, ואז גם מלון חמישה כוכבים עם השרות הטוב ביותר – הוא אסון. הן מוצאות את עצמן בבית החלמה, כי הבעל / האימא / החברות 'עשו להן הפתעה' ולא היה להן נעים לסרב.. הרשמים שלהן לא תמיד מחמיאים ולא מהסיבות האובייקטיביות. למרות כל זאת, ניסינו לנפות עבורכן את כל הרשמים הסובייקטיביים ולהכין עבורכן את רשימת ה"טובים ביותר".

בית החלמה טלז סטון צילום: בית החלמה טלז סטון
בית החלמה טלז סטון


בית החלמה טלז סטון

ללא ספק בית ההחלמה, שזכה למרב הנקודות ודורג אצלנו במקום הראשון מבין בתי ההחלמה החרדיים. בית ההחלמה, הוקם לפני 34 שנה, בשכונת בית וגן בירושלים ושכן בכמה דירות בו שוכנו היולדות. לפני 22 שנה עבר בית ההחלמה למשכנו הנוכחי בטלז סטון, בפאתי העיר ירושלים. קסמו הייחודי של המקום, הוא המרחק שלו ממקום יישוב ואווירת הניתוק. כשמדובר ביולדות להן מחכים כבר כמה ילדים בבית, מסתבר שזה קלף מנצח. המקום ציורי ושקט, מרחבים פתוחים והמון ירוק בעיניים. 8 דונם של גינה יפהפייה עוטפים את המקום.

5 מיליון דולר הושקעו בשנים האחרונות בפיתוח מערכת חדרים מהודרת ופרקטית, ציוד משוכלל, קפיטריות וספריית ענק בה אלפי ספרים בכל השפות המדוברות הפתוחה 24 שעות ביממה. רוב החדרים במקום משותפים, אך הנהלת המקום עשתה הרבה כדי לאפשר להיות 'לחוד' גם כשאין ברירה ונמצאים 'יחד'. בנוסף לחדרים המשותפים תמצאו חדרים פרטיים (רק לא בימי עומס) וסוויטות בהן ניתן לארח אף את הבעל. ליד כל קבוצת חדרים תוכלו למצוא פינת ישיבה לקבלת מבקרים באופן שלא יפגע בפרטיות "השכנה" לחדר. במקום אף חדר ליולדות נכות עם מתקנים מיוחדים שיקלו על שהותן במקום. לרשות המחלימות עומדות שתי קפיטריות לשרות עצמי בכל שעות היממה. בקפיטריה עוגות, קפה-תה, פירות שמהם ניתן להתכבד חופשי בכל שעות היממה. ואם כבר דיברנו על אוכל.. האוכל הוא אחד 'הלהיטים' של בית החלמה טלזסטון. כמעט הדבר הראשון שתספר כל אישה ששהתה במקום. אוכל מגוון וטעים במיוחד ובשפע. שפע לא רגיל של אוכל.

התפוסה המלאה הינה של 40 יולדות. לדברי ההנהלה קשה למצוא חדרים ריקים במקום. רוב הזמן המקום שקט ועומד בניגוד גמור לאווירה השוררת בבתי ההחלמה החרדיים האחרים, בהם ניתן לראות, רוב שעות היממה חבורות של ילדים ומבקרים שמתרוצצים ומרעישים. במקום 5 קומות, כשבכל קומה חדר תינוקות משלה. בחדרי התינוקות צוות אחיות מיומן ורופא ילדים שבא לבקר פעם-פעמיים ביום כדי לבדוק את התינוקות. אין במקום רופא נשים, אך ישנם רופאים בקהילה ואם יש צורך ניתן להזמין אותם אל המקום. חדרים: במקום 4 סוגי חדרים. רובם משותפים, חלק קטן פרטיים (לא בתקופות לחץ) ישנם חדרים חדשים בקומה הרביעית וכמובן סוויטה בה ניתן לארח גם את הבעל. לכל חדר צמודים שירותים, בחדרי השרות מתקנים מיוחדים מותאמים לצרכי היולדת. ליד כל מיטה פעמון לקריאת עזרה ואינטרקום המחבר כל חדר למוקד האחיות וטלפון. כל מיטה מחוברת למערכת מוסיקה, בעלת 6 ערוצים שונים.

מחירון: המחירים בטלז סטון נמדדים לפי מצב אישי. מספר הילדים, הכנסה ותעסוקת הבעל (אברך כולל או עובד) בנוסף כמובן לסוג החדר – משותף, פרטי או סוויטה ולקומה בו הוא שוהה – 3 קומות ראשונות (זול יותר) והקומה הרביעית החדשה – היקרה ביותר.

המחירים נעים בין 350 ₪ לחדר משותף לאישה לא עובדת שבעלה בן ישיבה לבין 650 ₪ לסוויטה.


מעון צביה

במעון צביה לא מצאו לנכון לשתף איתנו פעולה. הם מלאים. תודה. ובכל זאת, כמה מילים.. מעון צביה נפתח לפני כ-15 שנה הוא נמצא ברחוב הרב סורוצקין 11 בירושלים והינו האלטרנטיבה לאותן נשים שטלזסטון רחוק מידי עבורן או שהפרידה מהילדים, אפילו למספר ימים ובמיוחד לאחר לידה, יוצרת אצלן תחושה לא נעימה של ייסורי מצפון.. מדובר במקום נעים, סולידי שנותן תחושת בית. המקום עבר שיפוץ בשנים האחרונות ואל החדרים הגדולים והמרווחים נכנס ריהוט מודרני ויוקרתי, המיטות מתכווננות וגם שם תוכלו ליהנות מערוצי מוסיקה והרצאות.

התינוקייה מאובזרת במיטב המכשירים ובמטפלות מקצועיות. מלבד המכשיר הרגיל לעריכת בדיקות בילירובין, יש במקום מכשיר אלקטרוני מתקדם, המבצע בדיקה ללא דקירת מחט וללא הוצאת דם. מדרך הטבע, המקום סואן ורועש כל שעות היממה. המון מבקרים וילדים מתרוצצים במקום.

מחירון: בין 320 ₪ ליום בחדר רגיל לבין 460 ₪ ליום בחדר פרטי.

בית ההחלמה אם וילדצילום: בית ההחלמה אם וילד
בית ההחלמה אם וילד


אם וילד – בני ברק

אם וילד בבני ברק היה החלוץ מבין בתי ההחלמה. הוא נוסד ב 1970- ע"י גב' אסתר וינברג ע"ה, שעמדה בראש וועדת נשים ששמה לה למטרה לעזור ליולדות בתקופה האחרונה, כנראה בעקבות התחרות בשוק הושקעו יותר ממיליון שקלים בשיפוצו של בניין 'אם וילד'. מחצית מחדרי בית ההחלמה חודשו ועוצבו בצורה יוקרתית וחדישה.


החידוש האחרון הוא 2 סוויטות מפוארות בהן ניתן גם לארח את הבעל. זה קורה בעיקר בסופי שבוע. האווירה ב'אם וילד' היא ביתית, הרגשה של 'כולם מכירים את כולם', המון ילדים וקרובי משפחה מסתובבים ומתרוצצים במסדרונות. רוב היולדות ב'אם וילד' מעדיפות שלא לממש את אופציית הביות, במיוחד לאור העובדה שרובן שוהות בחדרים זוגיים. אחד מכללי הברזל הנהוגים ב'אם וילד' הוא שלא מקבלים תינוקות בני יותר משמונה ימים, מתוך החשש שהתינוק, שכבר שהה בבית, בחברת אחים גדולים וחברים שבאו לבקר, עלול להביא עימו מחלות או חיידקים.

את האוכל מספק קייטרינג "אירועים בלבן". במקום עצמו יש אולם לשמחות קטנות ולכינוסים, ניתן להזמין תפריט בשרי או חלבי. חדרים: 32 חדרים. 16 ישנים ו 16- חדשים. בחדרים החדשים, ששופצו רק לאחרונה, רצפה דמוית פרקט, וילונות אטומים, מקלחות חדישות והחדרים מתוכננים באופן שמעניק פרטיות גם בחדר משותף. בכל חדר כורסאות מיוחדות להנקה נוחה. החדרים כולם משותפים, אך אם התפוסה אינה מלאה ויולדת 'מתעקשת' מאפשרים לה לשהות לבד בחדר משותף. באגף החדש ניתן למצוא 2 סוויטות, בהן מיטה אחת וספת אירוח ובהן יכולות היולדות לארח את הבעלים. זה קורה בעיקר בסופי שבוע.

מחירון: דמי רישום 30 ₪ בין 330 ₪ ליום לחדר פשוט ועד 480 ליום לסוויטה. 'אם וילד' הינו בית החלמה בהסדר וקופות החולים משתתפות במימון ההחלמה מלידה רביעית ומעלה, לבעלות ביטוח משלים. לאם וילד בלבד - שירותי בריאות כללית משתתפת במימון כבר מהילד הראשון.


בית ההחלמה הדסה בייבי צילום: בית ההחלמה הדסה בייבי
בית ההחלמה הדסה בייבי


הדסה בייבי

את המקום הראשון בין המלוניות לוקח הדסה בייבי. בהליכה. גם מבחינת הרמה, גם מבחינת היותו מלונית כשרה למהדרין המתאימה ליולדת החרדית, לפחות כמו בית החלמה. ההבדל היחיד, לפחות לאלה שעוד לא חצו את קו 4 הלידות, הוא המחיר.. הדסה בייבי הוא מלון יולדות פסטורלי, הממוקם סמוך לקריה הרפואית של הדסה עין-כרם בירושלים ולמול הנוף הקסום של הרי יהודה ומהווה חלק ממלון עין כרם, מלון תומך תיירות מרפא ובו 96 חדרים וסוויטות.

הדסה בייבי הינו אגף נפרד במלון ובו 30 חדרים ייעודיים ליולדות, 26 רגילים ו 4- סוויטות. למלון לובי רחב ידיים בו מארחות היולדות בני משפחה וחברים בנוחות מרבית, ובו ניתן לערוך את אירוע ברית המילה. חדרי מלון עין-כרם יכולים לארח את בני המשפחה המגיעים לאירוע בנוחות מרבית. היולדות נהנות משירות חדרים ואפילו יכולות להתפנק עם ספרית, מאפרת, קוסמטיקאית, טיפולי רפלקסולוגיה, מסאז' תאילנדי, מסאז' שבדי או שיאצו, אם ירצו. מלון הדסה בייבי משרת יולדות מכל בתי החולים בארץ, ומקבל תינוקות עד גיל חודש. הדסה בייבי מציע מגוון סדנאות ופעילויות, קבוצתיות ופרטניות, ללא תשלום בנושאים: עיסוי תינוקות, הנקה, תזונה והאכלה, טיפול בתינוק, ליווי התפתחותי עד גיל שלוש, רחצת התינוק ועוד.

אל המלונית מגיעות נשים החל מ 24- שעות אחרי הלידה ועד 30 יום אחריה. במלון פועלת תינוקיה, המאוישת על-ידי צוות אחיות ופועלת 24 שעות ביממה. מדי יום נערכים במקום ביקורים של רופא נשים ורופא ילדים, בפיקוח וחסות בית החולים הדסה. התפריטים המוגשים לאורחות המלון כשרים למהדרין, מגוונים ומזינים, ונבנו בעזרת תזונאית, כדי להתאים לצרכי היולדות כמו גם לציבור המקפיד על כשרות מהודרת - גלאט כשר. למלון הדסה בייבי מגיעות נשים מכל פלגי האוכלוסייה, מכל חלקי הארץ ומכל הגילאים. בזכות ההכשר (גלאט מהדרין) של בית המלון, המקום מהווה מוקד משיכה גם לנשים חרדיות, שאינן מסתפקות בבית הבראה אלא רוצות לנוח ולהתאושש מן הלידה בתנאים משופרים של בית מלון.

חדרים: במלונית 30 חדרים, 26 רגילים ו 4- סוויטות. חדרי המלון עוצבו, הותאמו ואבזרו לצרכי היולדת – מיטה מתכווננת, כורסת הנקה והדום, שידת החתלה וטיפול בתינוק, לחצני מצוקה בחדר השינה בשירותים ובמקלחת, מקרר, כספת, מייבש שיער, מקלחון ישיבה ומערכת בקרת אקלים. הסוויטות מציעות גם מטבחון ופינת אירוח.

מחירון: בהדסה בייבי מציעים ליולדת חבילה של 3 לילות. שם לקחו בחשבון כי זה ממוצע הלילות שמעניקה לעצמה יולדת. 3 לילות פנסיון מלא – 590 ₪ ללילה. 2 לילות – 690 שקלים. ללילה אחד – 890 שקלים. עלות שהיית בן זוג לינה + ארוחת בוקר – 150 ₪ ללילה.


בית ההחלמה בייבי ליסצילום: בית ההחלמה בייבי ליס
בית ההחלמה בייבי ליס


בייבי ליס

המלונית הוקמה לפני כארבע שנים כחלק מקומפלקס המכיל גם את מלון ויטל, בהשקעה כוללת של 52 מיליון שקל ומצויה בשטח פרטי של המרכז המסחרי מרכז ויצמן, הצמוד לאיכילוב. גשר המחבר בין מחלקת היולדות של בית החולים למלון, מאפשר נגישות קלה ומהירה, כדקת הליכה. מיד לאחר הקמתו התקבלו במלונית רק יולדות שילדו בליס, כיום מקבלים במלונית יולדות מכל בתי החולים.

במלונית 22 חדרים, רגיל, מיני סוויטה וסוויטה. המראה הכללי של המלון מהודר ומסוגנן ומאחר והתחושה הכללית היא קומפקטית הוא מזכיר מלון בוטיק מוקפד ומעוצב, ללא סממנים מוסדיים. המעבר למלונית נעשה כ-12 שעות לאחר הלידה, ולעתים אף קודם, בתנאי שהלידה הייתה רגילה. בלידה מכשירנית מתקבלת היולדת כ-24 שעות לאחריה, ובמקרה של ניתוח קיסרי – רק לאחר 48 שעות. התינוקייה מאוישת 24 שעות ביממה על ידי הצוות הרפואי של ליס. מדי יום נערכת בדיקת רופא לאם ולתינוק כמו כן מועברות הדרכות במגוון נושאים, כמו הנקה, תזונה, האכלה מבקבוק, רחצה וטיפול בתינוק. היולדת יכולה לבחור אם התינוק ישהה בחדרה או יעבור להשגחת האחיות בתינוקייה הצמודה. התפריט כשר, ניתן בהזמנה מיוחדת לקבל כשר למהדרין, עשיר ומגוון.

חדרים: במלון 22 חדרים מרווחים ומפוארים. החדר כולל חדר רחצה, מטבחון, מקרר, פינת טיפול בתינוק, כורסת הנקה ופינת אירוח. החדר המעוצב בסגנון מלון בוטיק, מצויד בפינוקים כמו חלוק רחצה, שמיכת פוך וכדומה. במיני סוויטה תוספת של ספת אירוח בסוויטה ספת אירוח, מים מינרלים למשך כל השנייה, מתנות ליילוד, פירות בכניסה לחדר, כניסה חופשית לטרקלין העסקים של מלון ויטל.

מחירון: ההזמנה מותנית בהפקדת מקדמה בסך 300 ₪. בין 1,045 ₪ לחדר פרטי ועד 1,245 ₪ לסוויטה. עלות שהיית בן זוג (לינה, ארוחת בוקר, ארוחת ערב ופינוקי אחה"צ ₪ 100 בלובי) – 150 ₪. ילד בגילאי 4-12 על בסיס לינה ארוחת בוקר וערב.


בית ההחלמה בייבי שיבאצילום: בית ההחלמה בייבי שיבא
בית ההחלמה בייבי שיבא


שיבא בייבי

המלונית הראשונה בארץ, מיד אחרי בתי ההחלמה החרדיים, הוקמה לפני כשמונה שנים ומצויה בשטח בית היולדות מעל המחלקה. מתקבלות אליה יולדות משיבא ומכל בית יולדות אחר. היולדת יכולה לעלות למלונית גם כאשר התינוק עדיין מטופל בבית החולים, למשל כאשר מדובר בפג או בתינוק חולה צהבת. המעבר למלונית נעשה כ-12 שעות לאחר הלידה, ולעתים אף קודם, בתנאי שהלידה הייתה רגילה. בלידה מכשירנית מתקבלת היולדת כ-24 שעות לאחריה, ובמקרה של ניתוח קיסרי – רק לאחר 48 שעות.

במלון 50 חדרים מעוצבים, מיני סוויטות, מידי סוויטות ושתי סוויטות. במלון לובי מפואר בכניסה ולובי נוסף באגף הצפוני, לאירוח חברים ובני משפחה. בחדר האוכל מוגשות שלוש ארוחות ביום. תפריט בשרי בהשגחת דיאטנית אגף נשים ויולדות. התינוקייה פועלת 24 שעות ביממה על ידי צוות אחיות מקצועי של מחלקת היילודים במרכז הרפואי. רופא ילדים עורך בדיקה יומית לתינוקות. קיימת השגחה רפואית ליולדת על ידי רופא נשים מאגף היולדות בכל בוקר. כן ניתן ייעוץ הנקה בקבוצות או באופן פרטי ונערכים מפגשי תמיכה וייעוץ לטיפול בתינוק אחרי הלידה, כל אלה ללא תשלום. התינוק יכול לשהות עם היולדת בחדרה או בחדר התינוקות בכל שעות היממה, על פי רצונה, בתיאום עם צוות חדר התינוקות.

חדרים: במלון 50 חדרים מעוצבים, 32 מתוכם הם רגילים, 14 מיני סוויטות, 2 מידי סוויטות, 2 סוויטות. בכל חדר מיטה זוגית, אמבטיה או מקלחת ושירותים ( 31 חדרים עם אמבטיות, 19 חדרים עם מקלחות) מטבחון, מקרר, פינת אירוח, פינת החתלה וטיפול בתינוק וכורסת הנקה. במיני-מידי סוויטות ובסוויטות הגדולות והמרווחות יש גם ספות אירוח הנפתחות למיטה זוגית, ופינת אוכל לארבעה אנשים.

מחירון: דמי רישום בסך 50 ₪. שיבא בייבי הינו המקום היחיד בו מוזמן בן הזוג להצטרף לאירוח (על בסיס לינה וארוחת בוקר) ללא תוספת תשלום. 3 לילות בחדר רגיל (פנסיון מלא ליולדת + לינה וארוחת ₪ בוקר לבן הזוג) 1980 ש"ח. 3 לילות במיני סוויטה – כנ"ל – 2390 ש"ח. 3 לילות במידי סוויטה – כנ"ל – 2570 ש"ח. 3 לילות בסוויטה – כנ"ל – 2720 ש"ח.

חשוב לציין כי במרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק קיימת מחלקת יולדות ברמה של מלונית.

השהיה במחלקה היא ללא תוספת תשלום. כמו כן במעיני הישועה כל יולדת מקבלת 3 לילות החלמה במקום 2 לילות במקומות אחרים.

קישורים:
לכתבות נוספות מתוך מגזין פיין
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד