ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ומי הביע תמיכה?

חסינות נתניהו: רוב חברי הליכוד שותקים

אל מול בקשת החסינות של נתניהו - רוב חברי הליכוד שותקים • היחידים שהביעו תמיכה - השרה מירי רגב, חה"כ מיקי זוהר וחה"כ שלמה קרעי

חסינות נתניהו: רוב חברי הליכוד שותקים
עסקה מפוקפקת. רה"מ נתניהו צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

מוקדם יותר הערב (רביעי) התייצב ראש הממשלה בנימין נתניהו לעיני המצלמות והבהיר כי בכוונתו לבקש מהכנסת חסינות מפני העמדה לדין. אלא שנראה כי לפחות בינתיים ישנה שתיקה רבתי בקרב חברי הליכוד הבכירים, ומלבד בודדים אף ח"כ לא הביע תמיכה בנתניהו.

אל מול ההתנגדות המהירה כחץ של יו"ר ישראל ביתנו ליברמן, יו"ר כחול לבן גנץ ועוד, דווקא בליכוד מתעלמים מהסוגיה ומסרבים לגבות את ראש הממשלה.

מי שכן בחר להגיב זו השרה מירי רגב, חה"כ מיקי זוהר וחה"כ שלמה קרעי, שלושתם נחשבים למקורבים לראש הממשלה.

השרה מירי רגב אמרה: "כשהאכיפה הבררנית בולטת, כשהרדיפה הפקידותית צועקת – החסינות מתבקשת. נתניהו הוביל את המדינה לעשור הטוב בתולדותיה, אני בטוחה שהעם יבחר בליכוד בראשות נתניהו, ויתעלם ממפריחי הסיסמאות".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הגיב: "ההחלטה שרה״מ קיבל, הנכונה ביותר. מערכת הבחירות הופכת להיות מאוד פשוטה: אתם רוצים את נתניהו בהנהגת המדינה? פשוט צאו והצביעו לליכוד ולימין. אם יש צדק, בע״ה ננצח בבחירות והציבור יעניק לרה״מ את הזכות להמשיך ולשרת אותו בשנים הבאות. רק אתם תקבעו מי ינהיג את מדינת ישראל ולא אף אחד אחר".

ח"כ ד"ר שלמה קרעי כתב: "חסינות איננה בריחה מן הדין. חסינות נועדה לשמור על האינטרס של הציבור מפני רדיפת נבחריו והינה לתקופת הכהונה בלבד. ברור לכולם שמתנהל כאן מסע ציד כלפי רה"מ במטרה להפיל את שלטון הימין דרכו. אפילו בג"ץ לא התאפק וכינס דיון אנטי דמוקרטי בשאלה האם להקשיב לקול העם שרוצה את נתניהו או לא".

לדבריו, "בעת הזו, ראוי לדחות את הקץ ולא לאפשר הפיכה משפטית. ראוי להעניק חסינות לציבור ולהגן על נתניהו מפני השמאל, התקשורת והפרקליטות".

בנימין נתניהו שלמה קרעי מיקי זוהר מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד