ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"נאבק באנטישמיים, אני מבטיח לכם"

צפו: המושל הגיע לוויליאמסבורג וחיזק את החסידים

מושל ניו יורק, אוהב ישראל בכל מאודו ממשיך לחבק. לאחר שהגיע ביום ראשון - שעות לאחר הפיגוע במונסי, לזירה ונפגש עם האדמו"ר מקוסון פארשעי וחיזק ועודד אותו, הוא הגיע לביקור מיוחד בוויליאמסבורג, שם חיזק את התושבים, לצד ידידו העסקן הרב נידרמן | צפו בתיעוד ובדברים החמים

צפו: המושל הגיע לוויליאמסבורג וחיזק את החסידים
מושל ניו יורק בוויליאמסבורג צילום: באדיבות המצלם

לאחר שביקר למחרת הפיגוע במונסי, בביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעי, לחזקו ולעודדו, הגיע מושל ניו יורק אנדרו קואומו, לסיור ודיבור עם התושבים בוויליאמסבורג, יחד עם העסקן הנודע הרב משה דוד נידרמן, יו"ר איגוד הקהילות החרדיות.

קאומו שידוע כאוהב ישראל וכתומך נלהב של מדינת ישראל, הגיע בכדי להרגיע את התושבים המבוהלים מגל התקיפות האנטישמיות ולהעביר מסר כי יש מיש אכפת לו מהם וקשוב לרחשי לבם. הרב נידרמן אמר למושל, "אני רגוע כשאתה פה".

המושל קאומו אמר בסיור: "גם לאבא שלי היה קשר עם הקהילות היהודיות המקומיות, וזה חשוב לכל משפחת ניו יורק, כולם עצובים על מה שקרה, וכולם תומכים בכם, ועומדים בסולידריות".

הרב נידרמן אמר למושל: "אנחנו יודעים שהמושל עושה את המירב להביא את האנטישמיים לדין, ואף קהילה לא צריכה לפחד, ואף אחד לא צריך לפחד כשהוא שולח את הילדים שלו לבית הכנסת".

המושל הגיב ואמר לחסידים שנאספו סביבו ברחובה של עיר, "אתם רואים שיש יותר משטרה באזור, מה שקרה במונסי זה טרור ופשע שנאה, הטרור לא חייב לבוא במטוס, זה יכול להגיע מבפנים, אנחנו נאבק באנטישמיים, אני מבטיח לכם".

אנדרו קואומו מושל מדינת ניו יורק משה דוד נידרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד