י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אני לא נאחז בכיסא"

השר סמוטריץ' מפתיע: שוקל לא להתמודד בבחירות הבאות

על רקע המחלוקת העזה עם הרב פרץ והמשבר במפלגות הציונות הדתית - שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' לא שולל אפשרות כי לא יתמודד בבחירות הבאות • "בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף"

השר סמוטריץ' מפתיע: שוקל לא להתמודד בבחירות הבאות
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שבועיים בלבד להגשת הרשימות לכנסת ה-23, ובצל חילוקי הדעות הקשים בין המפלגות בציונות הדתית ששיאם בנתק מוחלט בין יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ לשר בצלאל סמוטריץ, יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' מודה או שמא מאיים כי הוא שוקל לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

בראיון שהעניק לניצן קידר ב'בשבע', השיב סמוטריץ' לשאלת קידר האם קיימת אפשרות שלא יתמודד בבחירות הקרובות, ואמר, "חד משמעית כן". לדבריו, "בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף. אני שונה מאנשים שחושבים שהגאולה תבוא רק דרכם ונאחזים בכיסא. אני בהחלט חושב שאני עובד קשה, מצליח ולכן זוכה להערכה ציבורית".

סמוטריץ' אומר כי, "זה יהיה חסר אחריות מצידי להיות שותף למהלך שלא יעבור את אחוז החסימה ויאבד שלושה או ארבעה מנדטים לימין. אני לא מוכן לקבל את זה על מצפוני. אם לא יהיה שינוי של ממש בהתנהלות והציבור לא יתרשם שיש משהו אחר שצריך לתמוך ולתת בו אמון, אני לא אהיה שם", אמר.

בראיון תקף השר סמוטריץ׳ את שותפו לשעבר השר פרץ, "אני אומר זאת בצורה הכי גלויה: הרב רפי חושש להתמודד בכל פורום, בין אם בפריימריז, בין אם בסדר ועד המרכז שלו עצמו. אומרים לי: 'אתה מנסה להדיח אותו'. אני לא מנסה לעשות דבר. אני רק רוצה שהציבור יכריע מי יהיו שלוחיו, מי יעמוד בראש ומי יהיה ברשימה".

בצלאל סמוטריץ' רפי פרץ הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד