כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מנחות והנחות: כל הסיבות לעשות ביטוח רכב באינטרנט

סקירה קצרה של יתרונות שיטת חיפוש ורכישת ביטוח הרכב שלך באינטרנט, מתחילתו ועד סופו

מנחות והנחות: כל הסיבות לעשות ביטוח רכב באינטרנט
סוכן ביטוח לרכב צילום: שאטרסטוק

ההנחה היום כי כל דבר צריך לעשות דרך האינטרנט כנראה איננה נכונה לחלוטין, אבל בהחלט שווה בדיקה בתחומים שונים ומגוונים. השוואת מחירים לביטוח רכב לדוגמה בהחלט יכול להיות תחום ששווה לבחון ברשת האינטרנט על-מנת לחסוך. אם בעבר רכישת ביטוח כללה בעיקר עבודה מול סוכן, הרבה ניירת וככל הנראה סבך של אינטרסים שהיה חבוי מעינינו בין חברות הביטוח לסוכנויות הביטוח – כיום המצב שונה. האינטרנט מאפשר לנו למצוא בדיוק את המוצר שחיפשנו ולשלם רק עבור מה שמתאים, בלי להכניס לעיסקה חלקים שלא בחרת. מצד שני, יש לתהליך הזה רושם שאינו מתאים לכל אחד ושעסקאות בסדר גודל כזה כדאי לעשות מול אדם. האומנם?

יתרון הנגישות

היכולת שלך לבדוק ולחקור באופן עצמאי בשעה שנוחה לך, בלי התאמות לשעות העבודה של משרד הסוכן, יכולה להיות ההבדל בין בחירה בביטוח שאינו מתאים לך לבין רכישה מושכלת אשר נעשית מתוך הבנה של השוק, מגבלותיו ויתרונותיו. בפשטות, ניתן לגשת למידע בכל זמן ומכל מקום, להשוות בין חברות ולוודא כי מה שבחרת הוא מה שרצית. גם ממש לפני שהולכים לישון.

השוואה קלה

השוואת ביטוח מקיף אונליין למשל יכולה ללמד אותך הרבה על חברות הביטוח, על מידת ההנחה שניתן לקבל ואפילו מהי מידת השירות האישי – אם יש לך שאלות לגבי חלקים שלא הצלחת להבין לגמרי מתוך האתר או ההשוואה. נציגי החברות יהיו יותר משמחים לחזור אליך ובצדק, הן מודעות לתחרות בשוק שממנה הלקוח יכול וצריך להרוויח.

בחירה שלך בלבד

הצרה עם שיטת המכירה הבינאישית, בה נציג מכירות יושב מולך ומסביר לך את פרטי המוצר, פוליסת ביטוח במקרה הזה, היא כי ההעמקה שלו בנושא גדולה הרבה יותר, הוא חי את התחום ולעיתים כך נכנסים לעיסקת הביטוח חלקים שאין בהם צורך אמיתי ושמייקרות את החבילה באופן משמעותי. לא לילד הזה פיללנו, ההעדפה הכללית היא לרכוש רק את מה שאנו צריכים ולהשאיר את מה שאין בו צורך בחוץ. דרך זו לבטח תהיה זולה יותר.

לא רק מחיר

בניגוד לנזכר מעלה, מחיר זול ממש לא צריך להיות הפרמטר היחיד ברכישת ביטוח, ההפך הוא הנכון. ישנן כיום דרכים לוודא כי חברת הביטוח עליה שמתם עין תעניק לכם שירות טוב ומהיר בעת הפעלת הביטוח. באמצעות מדד השירות לחברות הביטוח של רשות שוק ההון, תוכלו לראות את דירוג החברות המובילות במספר מדדים חשובים כמו מהירות הטיפולף אחוז תשלום תביעות ושירות מהיר.

בנוסף, ביטוח רכב מורכב מחלקים שונים ולעיתים בזמן קרות תאונה מתגלים פרטים שאינם טובים לך כלל אך נבחרו רק בכלל מחירם הזול. השתתפות עצמית גבוהה, לדוגמה, עלולה להפוך שימוש בביטוח ללא כדאי אך מצד שני להורדת מחיר פוליסה הכללי. מצד שני, השתתפות עצמית נמוכה או שירות מסביב השעון יכולים להיות לך לעזר דווקא ברגעים הקשים אך לייקר את הפוליסה. העיקר הוא לעשות את ההחלטה הנכונה לך.

השוואת מחירי ביטוח אינה מקום להקל בו ראש, אך אין זה אומר שזהו נושא מסובך שאין ביכולתך ללמוד ולהבין בכוחות עצמך, נהפוך הוא. זהו תחום שעם מעט תעוזה ורצון ניתן להבין אותו על בוריו ולהתחיל להרוויח מהעניין בצורה של חיסכון לטווח ארוך.

ביטוח רכב מכירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד