י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התגשמות של חלום – פסח כשר בקוסמוי

אם בא לכם לחגוג השנה את פסח בדרך הכי מפנקת, בלי להתעייף, בלי להסתבך עם רשימות קניות, בלי לטבוע בין סירי בישולים אינסופיים, אז הנה לכם הצעה שלבטח לא תוכלו לסרב לה: פסח בריזורט יוקרתי כשר הכל כלול בקוסמוי תאילנד. תודו שמפתה אתכם להמשיך ולקרוא, אז הנה זה בא....

התגשמות של חלום – פסח כשר בקוסמוי
תאילנד צילום: unsplash

פסח כשר בתאילנד – כי לכולם מגיע ליהנות מגן עדן עלי אדמות

בשנים האחרונות תאילנד מסתמנת כאחד היעדים התיירותיים האטרקטיביים ביותר למשפחות וליחידים. חופשה בתאילנד מזמנת אינספור חוויות, התענגות על נופים וחופים מופלאים, מפגש עם תרבויות אקזוטיות ותושבים מקסימים, אטרקציות וטיולים לכל הגילאים, שווקים צבעוניים ותוססים, מזג אוויר חמים ונעים, או אם לומר זאת בשתי מילים: גן עדן. הבשורה הטובה היא שכיום שערי גן העדן הזה פתוחים לכולם, גם לציבור הדתי. חברות תיירות שונות בישראל הבינו שאפשר וצריך להתאים את תאילנד לדתיים, אפשר וצריך להעניק את כל מנעמיה של תאילנד גם לשומרי המסורת המעוניינים ליהנות מחווית טיול כשר בתאילנד. 

כל הסיבות מובילות לקוסמוי

בין איי תאילנד הקסומים בולט האי קוסמוי, שכל מי שמגיע אליו מתאהב בו ממבט ראשון. בפסח 2020 מי שינחת בקוסמוי ייהנה מהשמש המלטפת ומטמפרטורות אידיאליות שנעות בין 34-26 מעלות. הוסיפו לכך את יופיו של האי, את האווירה המיוחדת השוררת בו, את חופיו הזהובים המשיקים למי טורקיז, את שלל האטרקציות והפעילויות שהוא מציע, ואת העובדה שאפשר ליהנות מכל הפינוקים והיוקרה של מלון כשר בתאילנד – ומכאן תוכלו להבין איך נולדה תוכנית פסח כשר בקוסמוי בחברת קשת תיירות. אין דבר יותר מתבקש מזה.

תוכנית פסח כשר בקוסמוי זה תפור עליכם

מה אתם אומרים על חופשת פסח בת 10 ימים, הכוללת אירוח חלומי בריזורט יוקרתי עם שירות VIP, והכל עם חותמת "כשר למהדרין"? התוכנית המובחרת שנבנתה על ידי טובי המוחות בקשת תיירות, פונה אל משפחות יהודיות בישראל ובשאר העולם. לצורך העניין הורכב צוות  ישראלי המונה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומם: שפים, משגיחי כשרות, רבנים ומדריכי ילדים ונוער. המפרט האיכותי של תוכנית החלומות הזו כולל את חגיגת ליל הסדר והחג השני של פסח, ארוחות כשרות, פינוקים כיד המלך ופעילויות שלא ישאירו לכם רגע דל. האירוח היוקרתי יתקיים במלון כשר הכולל 78 וילות שיאכלסו כ-300 אורחים יהודים – בהחלט חוויה חד פעמית. כל זה יקרה כשחג הפסח שלנו יפגוש את ראש השנה התאילנדי, ה-Songkran Holiday המרתק. יותר אווירת חג מזה לא תוכלו להשיג.

אז מה כוללת התוכנית – קבלו את קוויה ומאפייניה

המלון היוקרתי – אתר נופש קסום כזה אפשר למצוא רק בקוסמוי: ריזורט ייחודי שמצויד בחוף ים פרטי, עם חדרי דלקס 5 כוכבים שהם למעשה ווילות יוקרה שמרפסותיהן משקיפות לים או לגינה, כולן עם ג'קוזי, חלקן עם בריכה פרטית. המלון מציע לאורחיו שפע של מרחבים מטופחים ושובי לב, בריכות שחייה פסטורליות, חדר כושר וספא, בית כנסת הכולל לימודי תורה, חדרי יצירה ופעילות לילדים ועוד.

הכל כלול: ארוחות ופינוקים – בתוכנית הכול כלול יוגשו במלון 3 ארוחות עשירות ביום, גלאט כשר לפסח בהשגחת הבד"ץ, ללא קטניות וללא שרויה. הפינוקים המוצעים לאורחים 20 שעות ביממה כוללים בר חופשי של פירות טרופיים, שייקים וקינוחים.

ליל סדר כהלכתו – את ליל הסדר תוכלו לחגוג במלון בנוסח ספרדי ואשכנזי ובאווירה משפחתית. מי שמעוניין יוכל להזמין לחדר, בתוספת תשלום, ארוחת ליל סדר פרטית.

פעילויות ואטרקציות  – אין ספק שאנשי המקצוע שבנו את התוכנית חשבו על הנאת כל בני המשפחה בכל קשת הגילאים. בהתאם לכך, התוכנית מחולקת ל-3 מסלולים לפי רמות גיל. כמובן שרוב הפעילויות במלון ומחוצה לו מתאימות לכל המשפחה.  פעילויות החוץ החווייתיות כוללות: ביקור מרתק בחוות הפילים כולל טיפול בפילים ואפשרות לשחק איתם, טיול 42 האיים הכולל פעילויות שנורקל וקייקים, יום כיף בפארק המים וההרפתקאות הכולל מתקני שעשועים מדהימים לילדים ומבוגרים,  סיורים של חצי יום לאטרקציות היפות ביותר בקוסמוי, השתתפות בחגיגות ראש השנה התאילנדי ועוד. 

כמה מילים על הכשרות

הנופש הקסום שרק קצה קצהו תואר לפניכם הינו כשר למהדרין ובפיקוח אישי  של הרב יחזקאל שיינפלד שליט”א, חתנו של הרב הראשי לישראל לשעבר - הרב ישראל מאיר לאו שליט”א, וגיסו של הרב הראשי לישראל - הרב דוד ברוך לאו שליט”א.  במלון הוכשר במיוחד מטבח נפרד, שיפוקח ויבוקר בכל רגע על ידי 2 משגיחי כשרות. מדי יום יוגשו לאורחים ארוחות טריות שיעניקו להם חוויה גסטרונומית כשרה.

בשורה התחתונה, קוסמוי מעולם לא הייתה מוכנה כל כך לחג המצות, אתם רק צריכים להגיד לה כן ולהתחיל לחלום על כל הטוב שמחכה לכם בחופשת פסח כשר בתאילנד.

תאילנד פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד