י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"קביעת עיתים לתורה מאפיינת את בוגרי המרכז האקדמי לב"

רס"ן דניאל, בחור חרדי, בוגר המרכז האקדמי לב בירושלים, שוחח עם צעירים במסגרת היום הפתוח שנערך במוסד: "האווירה התורנית והחברתית בבית המדרש של המוסד הייתה נפלאה ועד היום אני בקשר עם החברים וחלק מצוות הרבנים"

"קביעת עיתים לתורה מאפיינת את בוגרי המרכז האקדמי לב"
יום פתוח במרכז האקדמי לב צילום: יח"צ

במרכז האקדמי לב, המשלב לימודי תורה וטכנולוגיה, התקיים יום פתוח בהשתתפות מאות צעירים. המוסד הירושלמי שמציין השנה 50 שנות פעילות, הכשיר במשך השנים רבבות בוגרים שהשתלבו בחברות היי טק, במגזר העסקי, בבתי חולים ובעוד מקומות עבודה רבים.

אחד הדברים המאפיינים את המרכז האקדמי לב, הוא הקפדה על שילוב של לימוד תורה בבית המדרש המושקע של המוסד עם לימודים אקדמיים ברמה גבוהה. במסגרת היום הפתוח, הגיע רס"ן דניאל, בוגר המרכז האקדמי לב, שמשמש כקצין במערך הטכני של חיל האוויר ושייך כיום למגזר החרדי. הוא שוחח עם הצעירים וסיפר כי המפגש הראשון שלו עם הגמרא היה בבית המדרש של המרכז האקדמי לב.

ממראות היום הפתוח • קרדיט: יח"צ

"באתי ממשפחה מסורתית ועליתי מצרפת בגיל 18. לא למדתי תורה בצרפת והפעם הראשונה בחיים שלי שפתחתי גמרא הייתה כאן", סיפר רס"ן דניאל. "הוקסמתי מהעומק ומהמגוון העצום של שיעורי התורה. האווירה התורנית והחברתית בבית המדרש הייתה נפלאה ועד היום אני בקשר עם החברים וחלק מצוות הרבנים".

רס"ן דניאל הוסיף כי הבחין במכנה משותף שאפיין בוגרים רבים של המכרז האקדמי לב, שהוא פגש במשך השנים - ההקפדה על לימוד תורה בכל יום, כפי שהורגלו בימי הלימודים האקדמיים. "כולם לומדים תורה יחד, כולם – אשכנזים, ספרדים, עולים חדשים, כיפות שחורות לסוגיהן וכיפות סרוגות לסוגיהן. איפה יש עוד מקום שכזה? מאז ועד היום אני מקפיד על קביעת עיתים לתורה ומדי ערב אני לומד בכולל ערב בשכונה. באופן כללי, שמתי לב שקביעת עיתים לתורה מאפיינת את כמעט את כל בוגרי המוסד".

יום פתוח המרכז האקדמי לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד