י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מול אלפי אנשים

צפו: מקהלת "שיר מיוחד" של 'שיח סוד' הופיעה בטקס סיום הש"ס

חברי מקהלת שיר מיוחד של עמותת שיח סוד הופיעו אמש (רביעי) בטקס סיום הש"ס של בני חו"ל הגרים בארץ, במסגרת כולל עיון הדף, שנערך אתמול בבנייני האומה בראשות גדולי התורה ראשי ישיבות אדמו"רים ורבנים • צפו בתיעוד

צפו: מקהלת "שיר מיוחד" של 'שיח סוד' הופיעה בטקס סיום הש"ס
מקהלת שיח סוד צילום: באדיבות המצלם

טקס סיום הש"ס של בני חו"ל הגרים בארץ, במסגרת כולל עיון הדף, נערך אתמול בבנייני האומה בראשות גדולי התורה ראשי ישיבות אדמו"רים ורבנים. את הסיום ליוו מקהלה של בחורים מיוחדים - מקהלת "שיר מיוחד" של שיח סוד, המורכבת מבחורים מיוחדים, שעובדים ולומדים תורה דרך עמותת שיח סוד.

המקהלה מבקשת לחולל בפעילותה הכלה ושילוב בקהילה, מימוש עצמי לחברים וסיוע להביע את כישרונותיהם. המקהלה משמשת ככלי הסברה בציבור החרדי, המייצג אנשים עם מוגבלות ומביא לשילוב.

ההופעות המרכזיות של המקהלה יתקיימו בסיומי הש"ס ברחבי הארץ דווקא, כדי להביא את השייכות של התורה לכל אחד. הבאת המקהלה לבמה המרכזית של היהדות החרדית מעלה על נס את ההישגים של בחורים עם מוגבלות מתלמודי תורה, ישיבות, מסגרות התעסוקה ודיור של שיח סוד.

חברי המקהלה עובדים או לומדים אך כולם משתתפים בשיעורי הדף היומי. במסגרת שעות הפנאי של החברים הם מתאמנים למקהלה ומופיעים על פי הזמנה.

שיח סוד בנייני האומה סיום הש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד