י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בוא בחוץ אני אהרוג אותך"

ערך מסע גניבות, איים על העובדים באקדח פלסטיק ונעצר

מסע גניבה מבתי עסק בעיר שדרות אותו ערך תושב העיר בתחילת השבוע, הסתיים כבר באותו היום, לאחר שהחשוד אותר ונעצר על ידי בלשי המשטרה • היום הוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט על ידי חטיבת התביעות המשטרתית

ערך מסע גניבות, איים על העובדים באקדח פלסטיק ונעצר
ירי באקדח. אילוסטרציה צילום: unsplash

תושב שדרות (46) נעצר על ידי בלשי המשטרה שארבו לו סמוך לביתו בתחילת השבוע, לאחר שהתקבל דיווח על אירוע בו החשוד התעמת עם עובדים בעסק לחומרי בניין בעיר שהבחינו בחשוד מנסה לגנוב מהמקום. במהלך אותו האירוע החשוד שלף אקדח, שהתברר בהמשך היום כי מדובר באקדח פלסטיק, ואיים על אחד העובדים ואז נמלט. בעת מעצרו הבחינו הבלשים כי החשוד לובש בגדים חדשים למדי שזמזמי ההתרעה למניעת גניבתם מהחנות אף לא הוסרו.

החשוד הועבר אל תחנת המשטרה לצורך חקירה תוך שסמוך לכך התייצבו בעליהם של בתי עסק שונים בעיר והגישו תלונות על גניבות שבוצעו על ידי החשוד. לאחר שמעצרו הוארך בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה ואיסוף הראיות, גובשה תשתית לכדי כתב אישום ארוך ומפורט שהוגש היום לבית משפט השלום באשקלון על ידי שלוחת תביעות לכיש במשטרה בגין עבירות- איומים, תקיפה וגניבה.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 29.12.19 בשעה 08 לערך, נכנס הנאשם לחנות חומרי בניין ("לישע-ביג") בשדרות וגנב מעל גבי מדף בחנות "טסטר" חשמלי והכניסו לכיס מכנסיו ואז עזב את החנות. כעבור שעה לערך שב אל החנות וביקש לרכוש מספר מוצרים, ובמעמד זה ניגש אליו עובד המקום והעיר לו על מעשיו באותו הבוקר. בעקבות כך התפתח דין ודברים בין הנאשם לעובד במהלכו החשוד החל מקלל ומאיים על העובד בפגיעה בגופו, וזאת תוך שאמר- "בוא בחוץ אני אהרוג אותך, אני הורג ערבים" וזאת במטרה להפחידו. בסמוך לכך, תקף הנאשם את העובד והשליך חפצים שונים שנקראו בדרכו ובהמשך שלף אקדח דמה ואיים על העובד ולאחר מכן עזב את בית העסק.

עוד באותו היום, מעט לאחר השעה 11 נכנס הנאשם אל עסק בשם "מיקס מקס" בעיר שם גנב פסל בצורת סוס מעץ בשווי עשרות שקלים ועזב את המקום מבלי לשלם עבורו.

בסמוך לכך, נכנס הנאשם אל עסק נוסף בשם "נויז" וגנב נעלי ספורט בשווי כ-150 ש"ח ועזב את המקום מבלי לשלם עבורן.

באותו מועד, נכנס הנאשם אל חנות "רנואר" שם גנב זוג מגפיים לגבר, מעיל, כובע, מכנסיים ו-2 צמידים בשווי כולל של למעלה מ-900 ש"ח ועזב את המקום מבלי ששילם בעבור אלו.

זמן קצר לאחר מכן נכנס הנאשם אל חנות בשם "24/7" שם ניסה לגנוב ג'קט ומכנסיים בשווי כולל 340 ש"ח תוך שהכניס את פריטים אלו לתוך שקית וביקש לעזוב את פתח החנות אז צפצף הזמזם ואחראית המשמרת השיבה את הפריטים לתוך החנות.

ואם לא די בכך, המשיך הנאשם אל חנות בשם "פטיש" שם גנב תיק בשווי כ-400 ש"ח ועזב גם את חנות זאת מבלי לשלם בעבור המוצר.

גניבה אקדח דמה שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד