כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

'כפר השעשועים' פתחה סניף ב'מרכז רייסדור' בב"ב

מרכז הקניות החדש של בני ברק מתרחב. סניף הקונספט של 'כפר השעשועים' מצטרף לבנק פאג"י, ניו פארם, קופ"ח מאוחדת, אופטיקה הלפרין ועוד שכבר פתחו סניפים במרכז החדש • גלריה

'כפר השעשועים' פתחה סניף ב'מרכז רייסדור' בב"ב

ממשיכים בתנופה. 'מרכז רייסדור' מרכז הקניות החדש של בני ברק מתרחב. המרכז שהפך תוך זמן קצר למתחם הקניות האיכותי והמטופח באזור כולו, מצרף אל חנויות האיכות שלו גם את רשת המשחקים הידועה 'כפר השעשועים' הפותחת סניף קונספט גדול ואיכותי בעיר.

'מרכז רייסדור' הממוקם ברחוב חזון איש לצד שכונת היוקרה החדשה 'מרום שיר', הוקם ונבנה על ידי חברת רייסדור בהשקעת ענק, בתשתיות, בעיצוב ובנוחות, בכדי לתת מענה איכותי לצרכי המסחר של תושבי האזור המתפתח, מה שהפך את המרכז תוך זמן קצר להעדפת הקניות הברורה של תושבי האיזור, והציב את 'מרכז רייסדור' כמרכז המסחרי המוצלח ביותר בבני ברק.

המרכז המשלב את מירב החנויות הפונות לתושבי האיזור ביניהם: בנק פאג"י, ניו פארם, קופ"ח מאוחדת, אופטיקה הלפרין, מידות טובות, צורה וצבע ועוד, זוכה להתעניינות רבה של משקיעים שונים הרואים בו הזדמנות ייחודית לפנות לקהילה ולהציע לתושבי העיר מגוון שירותים יעיל. בימים האחרונים הודיעה גם רשת 'כפר השעשועים' על בחירתה ב'מרכז רייסדור' כמרכז המתאים ביותר לפעילות הרשת, בשל מיקומו הגיאוגרפי ונוחותו הייחודית. הרשת תפתח בימים הקרובים את סניף הדגל שלה בעיר שישתרע על שטח של 200 מ"ר ותציע את מיטב הצעצועים, מכשירי כתיבה וציוד משרדי, לפי תרבות המחירים הייחודית של הרשת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד