י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במשמרות המהפכה מפרסמים

אלו הקצינים האיראנים שנהרגו לצד סולימאני

במשמרות המהפכה מפרסמים: אלו הקצינים האיראנים שנהרגו לצד סולימאני ביום חמישי בלילה • בעיראק רואים בחיסול דווקא אירוע משמח

אלו הקצינים האיראנים שנהרגו לצד סולימאני
הקצינים שנהרגו בחיסול צילום: רשתות ערביות

במשמרות המהפכה פרסמו הודעה ובה ציינו את שמותיהם של הקצינים האיראנים בארגון שנהרגו לצד סולימאני ביום חמישי בלילה. סך הכל נהרגו חמישה קצינים במשמרות המהפכה של איראן, כולל סולימאני.

במקביל נמסר בהודעה של הארגון כי חמשת ההרוגים הנוספים הם משורות המיליציות השיעיות הפרו איראניות ובהם סגן מפקד ארגון הגג של המיליציות, אבו מהדי אל-מוהנדיס. חמישה הרוגים איראנים וחמישה הרוגים עיראקים.

גורם באחת ממדינות ערב באזור שאיראן התבססה בהן אומר לרועי קייס מ'כאן' חדשות, בתגובה על חיסול סולימאני כי "זהו יום שמח לאזור ולעולם".

הוא הגדיר זאת כמהלך המשמעותי ביותר של ארצות הברית נגד ההתערבות של איראן בנעשה באזור. אך לדבריו אסור להוריד את הרגל מהדוושה ויש להרחיב את טבעת החנק סביב איראן כדי להביא להפלת המשטר שם.

עיתונאי עיראקי בבגדאד סיפר לכאן חדשות על הלך הרוח שם ביום שאחרי: "הרבה אנשים רואים בכך אירוע משמח. במיוחד עניין חיסולו של סולימאני, לאור העובדה שהוא איראני. הסיבות לשמחה רבות בין השאר בגלל ההרג של יותר מ-500 מפגינים מאז פרוץ המחאות. כולם מסכימים שמי שמעורב בהרג המפגינים הם גורמים שמזוהים עם איראן ובראשם סולימאני".

עוד דווח ב'כאן 11', כי חברת התעופה הירדנית "Royal Jordanian" הודיעה על עצירת הטיסות בין עמאן לבגדאד, החל מהיום ועד להודעה חדשה, "לאור המצב הבטחוני הבלתי יציב בבירת עיראק ובשדה''ת הבינלאומי בה", כך לדבריהם.

גם חברת התעופה "GULF AIR" מודיעה גם היא על ביטול הטיסות אל הערים בגדאד ונג'ף ומהן עד להודעה חדשה לאור שיקולים בטחוניים.

בינתיים מפקד כח קודס הנכנס שהחליף את סולימאני, אסמאעיל קאא'ני, מאיים: "אנו אומרים לכולם, חכו קצת ותראו גופות אמריקנים בכל המזרח התיכון".

משמרות המהפכה חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד