י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כתב אישום חמור

הסייעת של מעודה סטרה והטיחה את הילדים בעוצמה ברצפה

כתב אישום חמור ומחריד הוגש נגד הסייעת בגן של כרמל מעודה בראש העין בגין תקיפה אלימה כנגד חמישה ילדים

הסייעת של מעודה סטרה והטיחה את הילדים בעוצמה ברצפה
ילד בוכה. אילוסטרציה צילום: ארכיון בחדרי

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני זמן קצר (ראשון) כתב אישום לבימ"ש השלום בפתח תקווה נגד לירז נתן (32), שהייתה סייעת בגן של כרמל מעודה, "בייבי לאו", בגין 8 אישומים של תקיפת קטין. הנאשמת תקפה 5 קטינים בגן, ילדים בגילאי שנה ושנתיים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד איריס פיקר סגל, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, שימש גן משפחתון "בייבי לאו" בראש העין, כגן פרטי, אותו ניהלה כרמל מעודה, המיועד לתינוקות ולפעוטות בין הגילאים 3 חודשים עד 3 שנים.

בין התאריכים 27.5.19-16.6.16 הועסקה הנאשמת כסייעת בגן. מתוקף תפקידה ומפאת גיל הקטינים בגן, הייתה הנאשמת, שעה שנכחה בגן, אחראית על הקטינים. במהלך עבודתה בגן, תקפה הנאשמת 5 קטינים בגן הילדים בכך שהניחה רגליה על אחת הקטינות, הצמידה את גופה למזרן וסטרה על ידה; שילבה ידיהם של הקטינים בכוח רב, גררה אותם בחוזקה והטיחה אותם בעוצמה ברצפה.

הושיבה קטינים בחוזקה על כיסאות כשגב חולצתם מולבש על משענת כיסא כדי למנוע תזוזתם. דבר שגרם לאחד הקטינים להתפתל במשך 3 דקות כדי לקום מהכיסא, עד שהצליח להשתחרר מהכיסא אליו היה כבול.

העמידה קטינה כשפניה מופנות לקיר, מבלי שתוכל להיתמך בדבר. זאת, למשך מספר שעות ובזמן שצפתה הקטינה בחבריה משחקים ואוכלים את ארוחת הבוקר שנמנעה ממנה; הכתה קטין באמצעות מטלית ניקוי, אחזה בחוזקה בזרועו והטיחה אותו על מזרן, הכתה אותו בזרועו ומשכה את ראשו לאחור.

תחבה בחוזקה פרוסת לחם לפיו של אחד הקטינים; הטיחה קטינה אל הקיר, גררה אותה והטיחה אותה על כיסא בעוצמה רבה, תוך שטלטלה אותה ואחזה בפניה בכוח; משכה קטין בזרועו לקצה השני של החדר והושיבה אותו על הרצפה בחוזקה.

כתוצאה ממעשי התקיפה נגרמו לקטינים מכאובים וליקויים גופניים, בין בשל עוצמת התקיפה, בין בשל העובדה שהמכאובים גרמו להם להתפתל ובין בשל מניעת אוכל מהם.

התעללות בילדים פרשת התעללות כרמל מעודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד