י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בוכה, מלוכלכת ויחפה

המטפלת הלכה להביא את הפל', הפעוטה התרחקה מאות מטרים

מטפלת בפעוטון הלכה לקחת את הטלפון שלה כשבמקביל פעוטה יצאה לרחוב עד שאותרה במרחק של מאות מטרים

המטפלת הלכה להביא את הפל', הפעוטה התרחקה מאות מטרים
אילוסטרציה צילום: pixabay

כתב אישום הוגש נגד מטפלת בפעוטון בת 33 תושבת העיר העתיקה בירושלים, על השארת ילדה ללא השגחה. על פי כתב האישום שהוגש היום (ראשון), הנאשמת עבדה כמטפלת ב-10 פעוטות בגילאי שנה עד שלוש בביתה בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ג'ניה קליימן מפרקליטות מחוז ירושלים, ביום י' אלול תשע"ט בסביבות השעה 10:30, יצאה המטפלת עם הפעוטות מפתח הפעוטון במטרה לעלות לגג הבניין שם הציבה מגלשות ומשחקי חצר בהם נהגו לשחק הפעוטות.

לאחר שחלק מהפעוטות החלו לעלות במדרגות, נזכרה כי שכחה את הטלפון הנייד שלה בפעוטון, וחזרה לקחת אותו, תוך שהיא משאירה את הפעוטות במסדרון, ללא השגחה.

בשלב זה, ירדה הפעוטה, בת שנה ושמונה חודשים, במדרגות הבניין עד לדלת הכניסה, שלא הייתה נעולה, ויצאה אל הרחוב. כעבור כחצי שעה, אותרה על ידי עובר אורח כשהיא מלוכלכת ויחפה, זאת לאחר ששמע אותה בוכה מחוץ למשרדו המרוחק כ-300 מטרים מהפעוטון והחל לחפש אחר הוריה בסביבת משרדו.

כעבור כרבע שעה, לאחר שלא אותרו הוריה, התקשר למשטרה, אשר הפיצה תמונותיה של הפעוטה בקרב הקהילה, ולאחר כחצי שעה נוספת, זוהתה על ידי מכר של המטפלת.

בפרק הזמן מעת יציאתה של הפעוטה מהפעוטון ועד לזיהוייה, אשר ארך כשעה ורבע לכל הפחות, לא שמה לב הנאשמת כי היא נעדרת, והמשיכה בשגרת יומה.

מטפלת אחריות אישית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד