י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נלכד בין תחתית הרכב לבין הכביש

זה העונש לאישה שהסיעה את אחיינה על מכסה המנוע ודרסה אותו למוות

שבעה חודשי מאסר לדודה שהסיעה את אחיינה על מנסה המנוע ודרסה אותו למוות לאחר שנלכד בין תחתית הרכב לבין הכביש

זה העונש לאישה שהסיעה את אחיינה על מכסה המנוע ודרסה אותו למוות
רכב פתוח. אילוסטרציה צילום: pixabay

בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע הרשיע היום (ראשון) את מיכל עוזרי בת 27 על סמך הודאתה במסגרת הסדר טיעון, בעבירה של גרם מוות ברשלנות של אחיינה מאי פרץ בן ה-17 בתאונת דרכים ביישוב אשלים.

במסגרת ההסדר הוסכם, כי על עוזרי יוטל עונש מאסר של 7 חודשים לריצוי בדרך עבודות שירות, וכן 5 שנות פסילה של רשיון הנהיגה. העונש שהוסכם עליו במסגרת ההסדר מגלם בתוכו, מצד אחד, את רשלנותה של הנאשמת, ומצד שני את הודאתה, נטילת האחריות מצדה ואת הנסיבות האישיות החריגות שלה.

בפרקליטות המשינה מדגישים כי הסדר הטיעון נערך לאחר שהפרקליטות קיימה את חובתה על פי דין ועדכנה את הורי המנוח באשר לפרטיו. הורי המנוח הביעו הסכמה לתנאי ההסדר.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ואדים סיגל מפרקליטות מחוז דרום (פליל), בתאריך 8.6.2019 בשעות הלילה, הסיעה מיכל עוזרי ברכבה ביישוב אשלים, את אחיינה מאי פרץ בן ה-17 וקטין נוסף לביתם, כאשר הם יושבים על מכסה המנוע של הרכב, וזאת באופן המסכן את שלומם.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בשלב מסוים, כמה עשרות מטרים לפני מקום התאונה, ירד קטין נוסף מהרכב והלך לביתו, ואילו מיכל המשיכה לנהוג ברכבה, כאשר האחיין מאי פרץ עדיין יושב על מכסה המנוע.

תוך כדי הנסיעה, בשלב שבו רכבה של עוזרי עלה על פס ההאטה, המנוח מאי פרץ ז"ל החליק ונפל ממכסה המנוע קדימה לכביש ומיד לאחר מכן נדרס ע"י הרכב ונלכד בין תחתית הרכב לבין הכביש. כתוצאה מהתאונה, נחבל חבלות קשות ונפטר עת הובהל באמבולנס לבית-החולים.

מכסה מנוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד