י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ניקוי ספות ושטיחים בקלות ובמקצועיות

הספות והשטיחים הממוקמים בסלון או בחדרי השינה, הם הפריטים שהופכים את דירתנו לביתית וחמימה יותר. מצד שני, הפריטים האלה מתלכלכים במהירות ונוטים לצבור אבק

ניקוי ספות ושטיחים בקלות ובמקצועיות
ניקוי ספות צילום: pixsabay

הספות והשטיחים הממוקמים בסלון או בחדרי השינה, הם הפריטים שהופכים את דירתנו לביתית וחמימה יותר. מצד שני, הפריטים האלה מתלכלכים במהירות ונוטים לצבור אבק. לפעמים, לא משנה עד כמה נשאב מהם אבק או ננקה אותם באמצעות מטלית לחה, עדיין יישארו כתמים ושאריות אבק שלא ניתן להיפטר מהם בקלות. על כן, מומלץ לקרוא לאנשי מקצוע בתחום ולהזמין שירותי ניקוי ספות ושטיחים מקצועיים.

מיהו מנקה ספות מקצועי?

קרה לכם פעם שחשבתם שהספה שלכם היא בצבע אחד, אך כאשר מנקה הספות עזב את הדירה, גיליתם שהספה שלכם היא בצבע שונה לגמרי? ובכן, זה אומר שהייתם עדים לעבודתו של מנקה ספות איכותי. אז איך בוחרים את האיש שיעניק לכם שירותי ניקוי ספות מקצועי? בואו נראה:

  • בעל ניסיון – למנקה ספות מקצועי ניסיון רב בניקוי סוגים שונים של ספות. כאשר הוא מגיע לביתו של הלקוח, הוא מצויד בכל התכשירים והמכשירים שיעזרו לו לנקות את הספה שלכם. כמו כן, הוא יודע לפתור כל בעיה שמתגלה בשטח.
  • משתמש בחומרים איכותיים ומותאמים – לא כל חומר ניקוי מתאים לספה שלכם. קיימים הבדלים בין חומרי הניקוי שבהם משתמשים לספות מסוגי בדים מסוימים, או לספות עור. מנקה ספות מקצועי יודע להבדיל ביניהם, והוא מתאים אותם לספה כדי שתתקבל התוצאה הטובה ביותר.
  • משתמש במכשירים הנכונים – לכל אחד מאתנו יש שואב אבק בבית, אך הוא אינו חזק דיו כדי להיפטר מכל האבק והפירורים שבתוך הספה. מנקה ספות מקצועי, לעומת זאת, משתמש בשואב אבק עוצמתי כדי להעניק לכם ספה נקייה מכל רבב.
  • גובה מחיר הוגן – יש ספות קלות יותר לניקוי, ואילו ספות אחרות מורכבות יותר. מנקה ספות ישר והגון אינו גובה יותר ממה שנדרש, והוא דואג לקבוע את המחיר בהתאם לדרגת הקושי של הניקוי.

גם אתם יכולים לשמור על השטיח שלכם

חשוב להזמין שירותי ניקוי שטיחים מקצועיים על מנת לשמור על ניקיון הבית ולהגן על עצמכם מפני חיידקים, בייחוד אם יש בני משפחה הרגישים לקרדית אבק הבית, אשר אוהבת להתמקם בתוך השטיח הביתי. אך גם אתם יכולים לתחזק את השטיח שלכם: הקפידו לנקות את הפירורים שנפלו על השטיח, אל תדרכו עליו באמצעות נעליים מלוכלכות ומלאות בבוץ והשתמשו בחומר ניקוי מיוחד על מנת לנקות אותו אחת לשבוע לפחות.

התייאשתם מהספה המלוכלכת שלכם? רוצים לנקות את השטיח לקראת בואם של האורחים? חברת מבריק מציעה לכם שירותי ניקוי מקצועיים שיחזירו את הברק לספות ולשטיחים ויגרמו לכם לחייך.

ספות אבק ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד