י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בדרך לירושלים

בדרך לירושלים: הנער החרדי ננעל בתא המטען של אוטובוס

סיפור חריג: בחור ישיבה שהיה בדרכו לירושלים, הכניס את חפציו לתוך תא המטען של אוטובוס 'אגד', הנהג בלי משים סגר את הנער בתוך תא המטען והמשיך בנסיעה. הנער המבוהל צלצל למשטרה שמייד החלה במאמצים לאיתורו

בדרך לירושלים: הנער החרדי ננעל בתא המטען של אוטובוס
אוטובוס אגד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

סיפור חריג מאוד: נער חרדי בן 15 בסך הכל ביקש להוציא את חפציו מתא מטען של אוטובוס, כאשר ירד בתחנה באזור צומת אל-על על כביש 40. אולם תוך כדי שהוא רוכן פנימה, הנהג סגר את תא המטען והחל בנסיעה לכיוון ירושלים בעוד הנער בתוך תא המטען.

הנער המבוהל צלצל למשטרה ודיווח כי הוא נלכד בתא המטען של אוטובוס הנמצא בנסיעה והוא ננעל בפנים. מייד עם הדיווח לשוטרים, הוזנקו ניידות אגף התנועה ומחוז ירושלים לסריקות אחר האוטובוס, ובמקביל בוצעו פעולות נוספות בניסיון לאתר מיקומו לרבות צפייה במצלמות הדרך.

הצעיר, תלמיד ישיבה תושב ארה"ב, נשמע לחוץ ומפוחד בשיחה עם מוקד המשטרה, במהלכה התברר כי הוא נמצא על קו 947 של 'אגד' בדרכו לירושלים מאזור צומת אל-על. מרכז השליטה של המשטרה הפעיל את אפליקציית המאתר ובאמצעותה הצליחו לאתר את מיקומו המדויק של הצעיר שנמצא בנסיעה באוטובוס על כביש 1, כאשר במקביל הניידות נמצאות כבר בסמיכות לאזור.

לאחר הכוונה מדויקת של מרכז השליטה באגף התנועה, הצליחו השוטרים לאתר את האוטובוס על כביש 1 במחלף חמד. עם עצירת האוטובוס חולץ הנוסע מתא המטען מבוהל ולחוץ ללא פגע, לבדיקה רפואית הוזמן מד"א למקום שבדק ומסר כי הכל כשורה ואינו נזקק לטיפול.

בוצע תחקור ראשוני לנהג בשטח והוא זומן לחקירה בתחנת משטרת הראל.

אגד אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד