י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"התגובה לא תהיה רק צבאית"

זה הסכום: איראן מציעה פרס כספי על ראשו של טראמפ

האיראנים קברו היום את האיש החזק והמשפיע ביותר במעצמה, שחוסל בסופ"ש שעבר ומשגרים איומים לעבר ארה"ב וישראל | לצד זאת בהלוויה הוכרז פרס כספי עתק על ראשו של טראמפ | בתוך כך, רקטות נורו לעבר אזור שגרירות ארה"ב בעיראק. דיווח על נפגעים

זה הסכום: איראן מציעה פרס כספי על ראשו של טראמפ
טראמפ צילום: רויטרס

איראן מציעה פרס של 80 מיליון דולר על ראשו של דונלד טראמפ, לאחר חיסולו של הגנרל סולימאני.

הרשויות האיראניות שמו פרס עצום על ראשו של נשיא אמריקה דונלד טראמפ, במהלך הלווייתו של הגנרל קאסם סולימאני, לאחר שחוסל בשבוע שעבר על ידי ארצות הברית.

במהלך שידור ההלוויה בטלוויזיה הרשמית של איראן, אמרו שדרני הערוץ כי איראן תיתן דולר אמריקאי אחד לכל איראני במדינה, כאשר הכסף יעבור למי שיהרוג את נשיא ארה"ב.

איראן מונה 80 מיליון תושבים. בהתבסס על האוכלוסייה האיראנית, "אנו רוצים לגייס 80 מיליון דולר (61 מיליון ליש"ט) שזה תגמול למי שיתן את ראשו של הנשיא טראמפ", כך לפי הטלוויזיה האיראנית הרשמית.

עוד נזכיר כי מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי באיראן, עלי שמח'אני, אמר: "התגובה שלנו על הפשע האמריקני לא תהיה רק צבאית".

כמו כן שוגר איום נוסף לעברה של ישראל. מוחסן רדאא'י, מפקד משמרות המהפכה הזהיר היום כי "אם ארה"ב תגיב על תגובתה של איראן לחיסול סולימאני, נמחק את ישראל ונפציץ את תל אביב ואת חיפה". כך דווח בערוץ הטלגרם של כאן 11.

בינתיים גולשים ברשתות החברתיות לועגים לאיראנים, לאחר ‏שהמטיף השיעי מוקתדא א-סדר, קרא להחרים מוצרים אמריקאיים בציוץ בטוויטר, אך עשה זאת ממכשיר אייפון, ואת גופתו של סולימאני העבירו ברכב מסוג שברולט מתוצרת אמריקה.

בתוך כך, הערב מדווח בערוץ 'אלמיאדין' הלבנוני כי רקטות נחתו באזור מתחם השגרירות האמריקנית בבגדאד. האזעקות הופעלו.

על פי דיווחים ערביים, ישנם פצועים מירי הרקטות באזור השגרירות האמריקנית בבגדאד.

הנשיא טראמפ מגיב בטוויטר ומודיע לקונגרס האמריקני כי "אם איראן תפגע באזרח או מטרה אמריקנית, ארה"ב תגיב במהירות ובעוצמה אולי אפילו לא פרופורציונלית, מבחינה משפטית אין צורך להודיע להם אבל אני מודיע להם את זה בכל זאת".

דונלד טראמפ קאסם סולימאני איראן פרס כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד