כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"לא תגנוב" - עכשיו הפרסומת

ביום שלישי תתקיים תחרות קריאייטיב, תחת הכותרת "אם לא יהיו זכויות - לא יהיו יוצרים", של אתר 'פרוג' • התחרות פתוחה לציבור, שהתבקש לשלוח כרזה מקורית עם מסר המביע הגנה על זכויות יוצרים

מנהל 'פרוג'. חיים דיקמן
מנהל 'פרוג'. חיים דיקמן

כבר הרבה זמן אנחנו רגילים לשמוע על חוסר המודעות בקרב הציבור החרדי לזכויות קניין וזכויות יוצרים, אבל בעיקר בדיונים מעמיקים בעל פה או בספרי הלכה.

עכשיו זה מגיע גם בתור תחרות קריאייטיב, תחת הכותרת "אם לא יהיו זכויות - לא יהיו יוצרים", כי על יצירה רוחנית חייבים לשלם, אחרת היא פשוט לא תהיה.

התחרות תוצג ביום שלישי הקרוב, מסגרת יום העיון המקצועי של אתר האינטרנט 'פרוג' - המאגד בתוכו פורומים מיוחדים לאנשי מקצוע דתיים-חרדיים מתחום הגרפיקה, הפרסום ומקצועות המדיה, המסייעים זה לזה בעבודה.

חציו הראשון של יום העיון יוקדש להרצאות מומחים מתחומי הגרפיקה והעיצוב, בעוד חציו השני יוקדש לקרייאייטיב ופרסום, כשלראשונה יופיעו בלב בני ברק מיטב מומחי עולם הפרסום הישראלי-חילוני כמו נועם מנלה, ממובילי מגמת המיתוג בישראל, רוני אפלבוים ועופר גולן מ'הבצפר' - בי"ס הגבוה של חברות הפרסום.

התחרות פתוחה לציבור הרחב, שהתבקש לעצב ולשלוח כרזה מקורית ומשכנעת בגודל A3 עם מסר המביע הגנה על זכויות יוצרים. במהלך יום העיון יבחר פאנל השופטים המורכב מנהלי משרדי הפרסום המגזריים ועמיתים מהמגזר הכללי, את דירוג הכרזות הזוכות בפרסים: חבילת תוכנות זו או אחרת, או חופשת סופ"ש זוגית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד