כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

מבשרים על שינויים • חשיפה

'המבשר' חוגג בימים אלו חצי שנה עם עזיבת העורכים הבכירים. מסתמן: העורך בפועל חיים גרינבוים עוזב ואת מקומו ימלא ינון פאלח מ'קו עתונות'. וגם: מי הם שני העורכים הבכירים שביקרו במערכת?

מאיר פרוש  בכנס היסוד של העיתון
מאיר פרוש בכנס היסוד של העיתון


חצי שנה מלאו לעיתון 'המבשר', וזהו בהחלט די זמן לבדוק האם העיתון צלח את דרך החתחתים אותה עובר כל עיתון בראשית דרכו.

ובכן, על פניו העיתון מקבע את מעמדו כעיתון לגיטמי. הוא הצליח לנפץ את כל התחזיות השחורות שדיברו על דד-ליין של שלושה חודשים עד לסגירתו, ונראה שהוא כאן כדי להישאר.

איך יישאר? זו כבר שאלה אחרת.

בימים אלו פוקעים החוזים של מספר עובדים בכירים במערכת. החוזים נחתמו מראש לתקופה של שלושה חודשים עם אופציה להארכה של שלושה חודשים ומנהלי העיתון 'חושבים' למי להמשיך את החוזה ולמי לא.

אל המערכת הובא ר' שלמה גולדשטיין, איש ארגון 'תבונה', שבהנהלת משה פרוש, כדי שימליץ על קיצוצים.

ממידע בלעדי שהגיע לאתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי בימים הקרובים צפויים לחול מספר שינויים דרמטיים במערכת, שכבר עתה גורמים לזעזוע במערכת הצעירה. העורך בפועל, חיים גרינבוים, לא ימשיך, ככל הנראה, בתפקידו. ההנהלה עדיין לא הגיעה להחלטה סופית, אך כפי המסתמן עתה, הצדדים יפרדו עד סוף החודש.

גם העורך זלמן רודרמן, עורך המוסף 'שבועי' המוצלח, עוזב את המערכת.

לא נלאה את קהל הקוראים ברשימת השמות החדשים המוזכרים כמועמדים להשתלב בעיתון, אך נציין שם בולט שככל הנראה עומד לפני סיכום.

מי ששמו עלה כמועמד להחליף את חיים גרינבוים בתפקיד העריכה הוא ינון פאלח מרשת 'קו עיתונות דתית'. לאתר 'בחדרי חרדים' נודע כי מזה מספר שבועות מתנהלים מגעים עם פאלח בנושא.

יצויין, כי בשבוע שעבר ביקרו במערכת העיתון שני עורכים בכירים מאחד השבועונים הפופלארים בציבור. הללו ערכו סיור במערכת, העירו הערות, וחזרו לביתם.

האם הביקור משדר סימני עריקה?

ימים יגידו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד