י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אני פה בגלל אישתי

הנוסעים ב'אגד' נתקלים לא פעם בהתנהגות פוגענית מצד נהגים - ובחברה מתעלמים. אבל מה קרה לנהג שלא עצר בתחנה לאישתו של ח"כ משה גפני? אגד: "לא נוהגים לחשוף שמות מתלוננים"

לא רק אישתו. ח"כ משה גפני. צילום:אליהו קובין
לא רק אישתו. ח"כ משה גפני. צילום:אליהו קובין

לא פעם אנו נתקלים התנהגות משפילה או פוגענית מצד נהגי 'אגד' כלפי הציבור החרדי - ולרוב עוברים על כך לסדר היום, בולעים את העוול וממשיכים הלאה. גם ב'אגד' לא תמיד התייחסו לתלונות ברצינות שכן הוגשו.

אבל לא זה מה שקרה לנוסעים בקו 498 של אגד - מאופקים לב"ב - לפני כמה שבועות. כבר בתחילת הדרך הבחינו כמה נוסעים שהנהג מדלג על תחנות בתוך העיר. כשניסו להעיר לו על כך, הוא זרק בלהט: "הכל מלא מה יש לכם??".

האוטובוס לא התמלא עדיין והנוסעים ביקשו ממנו לעצור ולעלות נוסעים הממתינים בתחנות, אך הוא סירב בתקיפות. הנהג אף לא חסך את לשונו ממילים בוטות וגסות מול הנוסעים ההמומים, תוך המשך דילוג על תחנות.

מה שהנהג, בדואי, שנגדו הוגשו בעבר כבר מספר תלונות, לא ידע זה - שבאחת התחנות המתינה אישתו של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, שפנתה והתלוננה ב'אגד'.

הפעם, משום מה, החליטו ב'אגד' לטפל בנושא בנחרצות. ר' יצחק רודיך, יועץ אגד למגזר החרדי, לקח את המקרה לטיפולו האישי, ריכז את התלונות והגישן במסודר לאגף המשמעת בחברה.

הנהג הוזמן לבירור משמעתי, שם הוחלט להעמידו למשפט תנועה, ולאחר שמיעת הצדדים הוחלט ב'אגד' לפטר לאלתר את הנהג מעבודתו.

ירח טוקר, דוברו של ח"כ משה גפני, אומר בתגובה: "אשתו של ח"כ גפני הייתה אחת מקבוצת נשים שהמתינה בתחנה והגישו תלונה על הנהג. לאחר התלונה התברר כי מדובר בנהג שהיו עליו תלונות רבות".

גורמים ב'אגד' מסרו בתגובה: "אנחנו לא נוהגים לחשוף שמות של מתלוננים, אך לאחר בדיקה התברר כי על הנהג היו עשרות תלונות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד