י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הפעולות המומלצות: שחזור מידע מדיסק קשיח

אם זיהיתם שנמחקו מסמכים מהמחשב שלכם, או שאבד המידע מהדיסק קשיח ואתם  זקוקים לו, אלו שלושת הפעולות שמומלץ שתעשו

הפעולות המומלצות: שחזור מידע מדיסק קשיח
שחזור דיסק קשיח צילום: טיק טק

בעידן הנוכחי, מסמכים חשובים, הודעות ותמונות נשמרים על הדיסק הקשיח במחשב שלנו. מגוון של תרחישים יכולים לגרום למידע שלנו ללכת לאיבוד, בין אם הם נעשו במכוון ובין אם לא – מחשב קרס לפני שהספקנו לשמור מידע עליו עבדנו, הארד-דיסק לא מגיב, פרמוט שלא הצליח וגרם לתקלה חמורה, נגרם נזק למחשב שלנו ובפרט לדיסק הקשיח או, שבטעות מחקנו קובץ או תמונה חשובים. זה המקום לציין שדיסק קשיח יש גם במחשב וגם בטלפון הנייד. במקרה של אובדן מידע חשוב לא להרים ידיים, כי יש פתרון והוא שחזור מידע מדיסק קשיח.

מה עלי לעשות במקרה של אובדן מידע מדיסק קשיח?

אם זיהיתם שנמחקו מסמכים מהמחשב שלכם, או שאבד המידע מהדיסק קשיח ואתם  זקוקים לו, אלו שלושת הפעולות שמומלץ שתעשו:

  1. כדאי לנסות להריץ חיפוש במחשב כדי לאתר את המידע. יכול להיות שהעברתם את הקבצים לתיקיה אחרת או שהם נשלחו לסל המחזור. במידה וקבצים שמחקתם אינם נמצאים עוד על המחשב ו/או קבצים נעלמו לכם באופן מפתיע – ככל הנראה תזדקקו לשחזור מידע מהארד דיסק.
  2. במידה ויש בעיה בדיסק-הקשיח כדוגמת קולות חריקה ומאמץ בעבודה או שהדיסק הקשיח אינו מגיב, יש לכבות במיידי את המחשב ולהוציא אותו מהחשמל כדי למנוע את החמרת המצב.
  3. יש ליצור קשר עם חברה לשחזור מידע במטרה לבצע שחזור דיסק קשיח.

מהו המחיר של שחזור דיסק קשיח?

המחיר של שחזור דיסק קשיח יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לבין אלפי שקלים, והדבר תלוי מאוד במקרה – האם יש צורך לשחזר קובץ שנמחק בטעות, או שמא מדובר בנזק כולל שנגרם לדיסק הקשיח וישנו צורך לבצע שחזור מידע מהארד דיסק באופן מעמיק יותר? המחיר הוא אינו אחיד, וכל מקרה לגופו.

האם ניתן לשחזר מידע בחינם?

ברשת תוכלו למצוא מספר תוכנות חינמיות המבצעות שחזור הארד דיסק, אך מדובר בתוכנות שאינן מקצועיות והשימוש בהן לא מומלץ, ובפרט כשחלקן מנצלות את הפרצה וגונבות מידע. חשוב לציין שכל התעסקות נוספת עם המידע שאבד עלול לגרום לנזק משמעותי יותר שיתכן ומומחים לא יצליחו לתקן ולהביא למצב של שחזור דיסק קשיח.

פתרונות מקצועיים לשחזור מידע מדיסק קשיח

הדרך הטובה והבטוחה ביותר לבצע שחזור דיסק קשיח היא באמצעות מומחים בעלי ניסיון, וזאת כדי להעלות למקסימום את הסיכויים לשחזור המידע ולהוריד למינימום את סיכויי הפגיעה במכשיר ובמידע האישי שלכם.

זקוקים לשחזור מידע מדיסק קשיח? חברת טיקטק טכנולוגיות בע"מ הינה חברה מובילה וותיקה בישראל לשחזור מידע, עם שנות ניסיון רבות. החברה מספקת שירותים רחבים בתחום שחזור המידע למגוון של לקוחות, וביניהם צה"ל, משטרת ישראל ועשרות גופים פיננסיים וביטחוניים.

דיסק שחזור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד